خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

سکوت مطلق در برابر یک اتهام بزرگ

سکوت مطلق در برابر یک اتهام بزرگ
سکوت ارکان فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال در خصوص نامه فاش شده دبیر کل فدراسیون فوتبال به مدیر حراست این مجموعه عجیب است.
شب گذشته انتشار تصویر نامه هدایت‌الله ممبینی دبیر کل فدارسیون فوتبال به محمدحسین حمیسی مدیر حراست این فدراسیون با موج خبری گسترده‌ای همراه بوده است. 
در این نامه که مربوط به ده روز قبل است ممبینی از مدیر حراست فدراسیون خواسته با باشگاه استقلال به‌خاطر استفاده غیرقانونی از سربرگ فدراسیون و امضای او بدون اطلاع در نامه‌ای که به فیفا ارسال شده برخورد مقتضی صورت بگیرد.
در عین حال بعد از فاش شدن این مدرک عجیب سوال بزرگ این است که چرا مسئولان فدراسیون فوتبال و شخص دبیرکل فدراسیون توضیح خاصی در این زمینه نمی‌دهند؟ در واقع این پرسش مطرح است که اگر این مدرک واقعی است چرا ممبینی توضیح دقیقی در این‌باره نمی‌دهد یا چنانچه واقعیت ندارد است چرا تکذیبش نمی‌کند.
سوال دیگر این است که چرا باشگاه استقلال که با انتشار این مدرک مورد اتهام جدی و بزرگی قرار گرفته از دیشب به این نامه و این خبر واکنشی نشان نداده است. در واقع پرسش اینجاست که مگر قرار است چه اتفاقی بزرگتر و عجیب‌تر از این رخ دهد که مدیران این باشگاه درباره اش شفاف‌سازی کنند و توضیح بدهند؟
گفتنی است از وقتی تصویر این نامه در رسانه‌ها منتشر شده گمانه‌زنی‌ها درباره محتوای نامه زیاد شده و افکار عمومی می‌خواهد بداند اگر این نامه واقعی است موضوع مراوده باشگاه استقلال با فیفا چه بوده است.

برچسب‌ها: استقلال فدراسیون فوتبال هدایت ممبینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

45 "استقلال تهران"1402/09/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi