خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

منچسترسیتی 2-2 کریستال پالاس؛ پرواز عقاب‌ها بر فراز آسمان

منچسترسیتی 2-2 کریستال پالاس؛ پرواز عقاب‌ها بر فراز آسمان
مستر 90 | دو تیم منچسترسیتی و کریستال پالاس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفته بودند که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. در حالی که بازی با برتری دو گله سیتیزن‌ها همراه بود و آن‌ها حملات متعددی را ترتیب می‌دادند، شاگردان روی هاجسون در دقایق پایانی نتیجه را تغییر دادند. منچسترسیتی حالا در بدترین شرایط ممکن به عربستان سفر می‌کند تا در جام باشگاه‌های جهان به میدان برود

دقیقه 5 | مهار دین هندرسون: سیتیزن‌ها اولین حمله جدی خود را رقم زدند. سانتر کایل واکر را خولیان آلوارز با ضربه سر راه دروازه عقاب‌ها کرد اما دین هندرسون با مهاری زیبا او را ناکام گذاشت.

دقیقه 20 | بازیکنان هاجسون همگی در دفاع حضور دارند. به غیر از حمله دقیقه 5، سیتیزن‌ها یک بار دیگر هم از اتوبوس حریف عبور کردند اما باز هم هندرسون مانع شد. 78% از مالکیت بازی در دست شاگردان گواردیولا است.

دقیقه 24 | منچسترسیتی 1-0 کریستال پالاس: فیل فودن توپ را پشت دفاع حریف برای جک گریلیش ارسال کرد و وینگر انگلیسی موفق شد با دقت هر چه تمام دروازه هندرسون را باز کند. موقعیت گریلیش مشکوک به آفساید بود اما بررسی در VAR صحت گل تایید شد.

دقیقه 40 | سیتیزن‌ها در ادامه نیمه به طور کامل در حمله هستند. در دو موقعیت رودری و یوشکو گواردیول دروازه هندرسون را به صورت جدی تهدید کردند اما خبری از گل نشد.

دقیقه 41 | نجات خطرناک اندرسون: در معدود حملات کریستال پالاس، ماتتا در عمق حرکت کرد و در حالی که در آستانه رسیدن به توپ بود، ادرسون سریعا از دروازه خود خارج شد و در پشت محوطه روی مهاجم حریف خطا کرد. در حالی که بازیکنان پالاس متعقد بودند ادرسون باید اخراج شد، پل تیرنی به یک کارت زرد بسنده کرد. ضربه ایستگاهی مایکل اولیسه هم به شکل خطرناکی از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه 52 | گل خولیان آلوارز مردود اعلام شد: ضربه ایستگاهی مهاجم آرژانتینی به صورت مستقیم وارد دروازه شد اما داوران بازی آفساید رودری را اعلام کردند.

دقیقه 54 | منچسترسیتی 2-0 کریستال پالاس: روی حرکت عرضی جک گریلیش و همکاری او با فیل فودن، ریکو لویس در چند قدمی دروازه گل دوم را به ثمر رساندند. برای این گل هم داوران به سراغ VAR رفتند اما خبری از آفساید نبود.

دقیقه 76 | منچسترسیتی 2-1 کریستال پالاس: در حالی که به نظر می‌رسید سیتی کنترل بازی را در دست دارد پالاس در موقعیت حمله قرار گرفت. با پاس جفری شلاپ، ماتتا دروازه ادرسون را باز کرد. او مقابل لیورپول هم گلزنی کرده بود.

دقیقه 95 | منچسترسیتی 2-2 کریستال پالاس: کامبک تکمیل شد. فیل فودن مرتکب خطای پنالتی شد تا مایکل اولیسه از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند. منچسترسیتی فرمول پیروزی در خانه را گم کرده است؟

برچسب‌ها: منچستر سیتی لیگ برتر انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

46 Michaeljordan231402/09/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi