خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

صعود تیم ملی نوجوانان را قطعی بدانید!

صعود تیم ملی نوجوانان را قطعی بدانید!
تمام 24 تیم فوتبال حاضر در جام جهانی زیر 17 سال تا امروز دو مسابقه انجام داده‌اند که ملی پوشان نوجوان ایران در گروه C مثل برزیل 3 امتیاز کسب کردند، ولی به‌خاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه سوم ایستاده‌اند، اما با توجه به اینکه 4 تیم برترِ سوم در جدول گروه‌های 6 گانه شانس صعود به دور یک‌شانزدهم نهایی را دارند، شاگردان حسین عبدی همین حالا در بهترین وضعیت ممکن هستند.

در حال حاضر در بین 6 تیم سوم جدول در گروه‌های جام جهانی زیر 17 سال، به ترتیب تیم‌های نوجوانان ایران، ازبکستان و ژاپن 3 امتیاز کسب کردند و اندونزی هم 2 امتیاز به دست آورده که این تیم‌ها شانس بیشتری نسبت به مکزیک با یک امتیاز و کره جنوبی با صفر امتیاز دارند و می‌توانند در بازی آخر صعودشان را حتی به‌عنوان تیم دوم نیز قطعی کنند.

ملی پوشان نوجوان ایران در صورت پیروزی قابل پیش‌بینی مقابل نیوکالدونیا صعودشان به دور حذفی جام جهانی زیر 17 سال را به‌عنوان تیم اول، دوم یا حتی سوم قطعی خواهند کرد و نیاز به اما و اگر برای آنها و استرس کشیدن و صبر کردن برای نتایج سایر گروه‌ها نیست، اما شکست در بازی آخر ممکن است کارشان را دچار مشکل کند.

تیم نوجوانان نیوکالدونیا در دو دیدار اخیرش در جام جهانی زیر 17 سال دو شکست 10 بر صفر مقابل انگلیس و یک باخت 9 بر صفر برابر برزیل داشته که اگر ایران هم بتواند همین تعداد گل بزند، حتی شانس صدرنشینی در گروه C یا حداقل صعود به‌عنوان تیم دوم را دارد و اگر با تعداد کم صاحب برد شود، باز هم به طور قطعی خواهد کرد.

برچسب‌ها: ایران تیم ملی نوجوانان تیم ملی نوجوانان ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

34 Yas.rap1402/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi