خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,188

حمید استیلی: النصـر و پرسپولیــس شانس صعود هستند

حمید استیلی: النصـر و پرسپولیــس شانس صعود هستند
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم همانطور که پیش‌بینی شده تیم‌های النصر و پرسپولیس از گروه خود صعود کنند هر چند کار سختی است.

حمید استیلی یکشنبه شب در حاشیه دیدار پرسپولیس و گل‌گهر با اشاره به شرایط این‌ روزهای سرخ‌پوشان تاکید کرد: در ابتدا باید بابت این برد و بالابردن سوپرجام به هواداران تبریک بگویم، بازی خوبی بود و شاهد حضور هواداران در استادیوم بودیم. آنها نشان دادند این حضور تا چه مهم است چراکه فوتبال با حضور هواداران کیفیت پیدا کرده و این را باور دارم که آنها یار دوازدهم تیم هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس در لیگ و در آسیا موفق شود هرچند در آسیا کار سختی دارد چراکه حریفی قدرتمند مانند النصر را پیش‌روی خود می‌بیند. البته بر اساس پیش‌بینی‌ها النصر و پرسپولیس شانس صعود هستند و امیدوارم این چنین شود.

او با اشاره به اتفاقات فوتبالی در لیگ ایران یادآور شد: جای VAR در فوتبال ما خالی است و باید چاره‌ای اندیشیده شود تا مشکلات داوری کمتر شود، می‌شود تا این سیستم وارد کشور شود از امکاناتی که الان در اختیار داریم به صورت موقت استفاده کرد تا کارها پیش برود.

استیلی در خصوص چرایی ناکامی‌های تیم امید ایران در راه المپیک هم گفت: متاسفانه در فوتبال ما آینده‌نگری دیده نمی‌شود، امروز همه سکوت می‌کنند اما ۶ ماه مانده به بازی‌ها همه به دنبال تلاش و حضور در مسابقات هستند. البته با رفتن به المپیک مشکلات ما حل نشده و به نوعی پنهان می‌شود.

وی ادامه داد: باید زیرساخت‌های فوتبال درست شود و تمهیدات لازم در دستور کار قرار بگیرد و تیم‌های پایه را مد نظر قرار داد تا کارها پیش برود. توسعه باید در همه زمینه‌ها صورت بگیرد و تا چنین نشود حرکت رو به جلویی را شاهد نخواهیم بود.

برچسب‌ها: پرسپولیس قهرمان حمید استیلی النصر پرسپولیس استیلی گل محمدی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

67 ♛ Perspolis ♛1402/07/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi