خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

گتوزو: رد کردن پیشنهاد مارسی غیرممکن بود

گتوزو: رد کردن پیشنهاد مارسی غیرممکن بود
جنارو گتوزو که جایگزین مارسلینو در مارسی شد، انگیزه بالایی برای موفق‌شدن در تیم جدید خود دارد

طرفداری | جنارو گتوزو، سرمربی جدید المپیک مارسی، در جریان مراسم معارفه‌اش در مورد اهداف خود در تیم فرانسوی صحبت کرد.

کرگدن فوتبال، همه چیز را در مورد چالش جدید خود در تیم بندرنشین فرانسه بیان کرد؛ حتی اگر شرایط برای او آسان نباشد، او مطمئناً تمام تلاش خود را خواهد کرد تا المپین‌ها را به بالای جدول بازگرداند صحبت‌های سرمربی ایتالیایی مارسی را به نقل از گل فرانسه می‌خوانید:

هدف اصلی تیم:

هدف اصلی، رقابت‌های اروپایی است. در قرارداد من، بندی برای تمدید وجود دارد که به گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا مرتبط است؛ بنابراین می‌خواهم در پایان فصل در بین چهار تیم برتر باشیم؛ در غیر این صورت، من دیگر در باشگاه حضور نخواهم داشت. ما باید بازی به بازی تمرکز داشته باشیم تا مطمئن باشیم که هواداران هنگام آمدن به استادیوم ولودروم خوشحال و مفتخر هستند.
چگونگی رقابت با سایر تیم‌های مدعی در لیگ 1 فرانسه:

برنده‌شدن در مسابقات به تمرینات در طول هفته بستگی دارد. باید شدت فشار را افزایش دهیم؛ این چیزی است که در فوتبال مدرن ضروری است. باید توانایی شکستن خطوط را داشته باشیم و سریع باشیم... من کادری دارم که به من کمک خواهند کرد. بازیکنان کمی استرس خواهند داشت؛ ولی ما به آنها احترام می‌گذاریم.
هشدار او به بازیکنان:

در دوران حرفه‌ای من، افراد کمی از من به‌خوبی یاد کرده‌اند. در خارج از زمین، به خیلی از حرف‌های بازیکنانم گوش می‌دهم و مسائل را در مقابلشان می‌گویم. سعی می‌کنم که همیشه شفاف صحبت کنم، بازیکنان وقتی که به آنها حقیقت را می‌گویم از من قدردانی می‌کنند. من باید روابطم با مدیران باشگاه را بهبود ببخشم؛ اما در مورد بازیکنان این‌طور نیست.
تاریخ باشگاه المپیک مارسی:

ولودروم، یکی از تنها ورزشگاه‌ها در اروپاست که می‌توان جو آن را با ورزشگاه‌های قاره آمریکای جنوبی مقایسه کرد. واقعاً جو باورنکردنی‌ای دارد و ترسناک است. در مورد باشگاه، من تاپی، پاپن و دشان را به‌خاطر دارم؛ مارسی دارای تاریخ بسیار خوبی است و فشار بسیار زیادی وجود دارد. من در ناپل هم مربیگری کرده‌ام و این دو شهر تقریباً مثل هم هستند.
ترس از اولتراهای باشگاه:

من هم قبلاً مورد اعتراض قرار گرفته‌ام. در این باره با رئیس باشگاه صحبت کردم و به او گفتم که اگر قرار است سیلی بخوریم، باید سکوت کنیم. من از وضعیت باشگاه آگاه هستم و می‌دانم که دشوار است؛ اما ما باید به جلو حرکت کنیم و روی آینده تمرکز کنیم. در نهایت ما تنها یک زندگی داریم، برای کسانی که این کار (سرمربیگری) را دوست دارند، ردکردن پیشنهاد این باشگاه غیرممکن است!

برچسب‌ها: جنارو گتوزو مارسی اخبار مارسی لیگ 1 فرانسه لیگ فرانسه فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

61 Sporties_fa@1402/07/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi