خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,742

نکونام به دنبال انتخاب دو حریف تدارکاتی دیگر

نکونام به دنبال انتخاب دو حریف تدارکاتی دیگر
برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین حضور ملی پوشان در بازی های آسیایی هانگژو سبب شده تا دیدارهای استقلال در هفته های پنجم و ششم برابر پرسپولیس و هوادار لغو شود و در صورتی که تیم ایران به نیمه نهایی مسابقات فوتبال هانگژو صعود کند، بازی استقلال مقابل مس رفسنجان هم به تعویق می‌افتد.

این مسائل باعث شده تا کادرفنی آبی پوشان برای دورنماندن از شرایط بازی، چند دیدار تدارکاتی را برای این تیم در نظر بگیرند که یکی از این مسابقات برابر صنعت نفت برگزار شد و استقلال توانست با نتیجه سه بر یک از سد این تیم عبور کند.

حالا نیز نکونام تصمیم گرفته تا از تعطیلات پیش آمده استفاده برده و تیمش حداقل در 2 دیدار دوستانه به میدان برود. از آنجایی که 2 دیدار گل گهر ینز به مانند آبی ها به تعویق افتاده و تا 16 مهر در لیگ برتر بازی ندارند، این تیم می تواند مناسب ترین حریف برای استقلال باشد.

باید دید که کادرفنی استقلال در نهایت چه تیم هایی را برای بازی های دوستانه انتخاب می کند.

برچسب‌ها: استقلال آزادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

46 Rick Grimes1402/06/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi