خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,336

رسمی: سردار حالا یک رقیب نیجریه‌ای دارد

رسمی: سردار حالا یک رقیب نیجریه‌ای دارد
به گزارش "ورزش سه"، بایر لورکوزن که با توجه به مصدومیت پاتریک شیک در بازار نقل و انتقالات تابستانی به دنبال مهاجم می‌گشت اعلام کرد ویکتور بونیفیس، مهاجم نیجریه‌ای را از باشگاه یونیون سنت ژیلوای بلژیک با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفته است.

این مهاجم 22ساله ابتدا با پیوستن به باشگاه بودو گلیمت در نروژ حضور در فوتبال اروپا را تجربه کرد و بعد از درخشش با این تیم و دو بار قهرمانی در لیگ نروژ به باشگاه بلژیکی یونیون سنت ژیلوا پیوست. او در این تیم بلژیکی هم عملکرد درخشانی داشت و فصل گذشته به صورت مشترک آقای گل لیگ اروپا شد.

با اینکه لورکوزن رقم قرارداد بونیفیس را اعلام نکرده اما گفته می‌شود او با قراردادی 20 میلیون یورویی به علاوه 7.5 میلیون یورو به عنوان بندهای الحاقی راهی لورکوزن شده است.
بونیفیس که فصل گذشته در لیگ اروپا عملکردی درخشان داشت و شش گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن این رقابت‌ها باشد در دیدار با لورکوزن در یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها هم موفق به باز کردن دروازه تیم ژابی آلونسو شد.

این مهاجم نیجریه‌ای بعد از امضای قرارداد با بایر لورکوزن گفت:" پیوستن به بایر لورکوزن فرصت بزرگی بود که من بدون تردید به آن بله گفتم. من جو استادیوم خانگی لورکوزن را تجربه کرده‌ام و می‌دانم با حضور در این باشگاه فرصت‌های زیادی برای پیشرفت خواهم داشت. با صحبتهایی که با مدیران داشتم حالا می‌دانم لورکوزن باشگاه بزرگی است که تیمی درجه یک دارد. بی‌صبرانه منتظرم با پیراهن بایر لورکوزن بازی کنم و موفق بشوم".

برچسب‌ها: سردار سردار آزمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

40 هایزنبرگ کبیر1402/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi