خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

ادامه جنجال بین انگلیس و اسپانیا: خیلی بچه‌اید!

ادامه جنجال بین انگلیس و اسپانیا: خیلی بچه‌اید!
شنبه شب در جریان فینال رقابت‌های زیر 21 سال اروپا که بین تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس برگزار شد، بازیکنان و نیمکت‌های دو تیم به شدت با هم درگیر شدند و درگیری‌های فیزیکی حتی در تونل ورزشگاه هم ادامه پیدا کرد.

تیم ملی زیر 21 سال انگلیس در نهایت موفق شد اسپانیا را با نتیجه 1-0 شکست دهد تا بعد از 39 سال در این تورنمنت به قهرمانی برسد. در اواخر نیمه اول ضربه آزاد کول پالمر را کرتیس جونز، هافبک لیورپول، وارد دروازه اسپانیا کرد.

پالمر برای خوشحالی بعد از گل جلوی نیمکت اسپانیا رفت و شروع به خوشحالی کرد. این حرکت او نیمکت اسپانیا را خشمگین کرد و دعوای فیزیکی شدیدی بین بازیکنان و افراد روی نیمکت دو تیم درگرفت. داور در نهایت اشلی کول، دستیار سرمربی انگلیس، و کارلوس ریورا، مربی بدنساز اسپانیا را با نشان دادن کارت قرمز اخراج کرد.

روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا، امروز واکنش تندی به رفتار انگلیسی‌ها داشت و گفت: "رفتار انگلیسی‌ها اصلا درست نبود و من با مراجعی که باید در این مورد تصمیم بگیرند صحبت کرده‌ام. این فوتبالیست‌ها بچه نیستند و مرد شده‌اند و این حرکات را نباید انجام می‌داند. ما در اسپانیا فقط فوتبالیست پرورش نمی‌دهیم بلکه انسان پرورش می‌دهیم. اینکه تیم حریف را تحریک کنید اصلا قابل قبول نیست. اعضای تیم ملی اسپانیا رفتار خوبی نشان دادند. ما همان‌طور که در لیگ ملت‌های اروپا نشان دادیم هم بلدیم وقتی برنده می‌شویم به حریف احترام بگذاریم و حتی وقتی می‌بازیم احترام حریف را نگه داریم".

برچسب‌ها: اسپانیا اینگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

56 Mirmehdi161402/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi