خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

گلر سابق استقلال شاگرد فکری و رقیب حقیقی!

گلر سابق استقلال شاگرد فکری و رقیب حقیقی!
تنها چند روز بعد از درخشش آرشا شکوری دروازه بان تیم فوتبال زیر17 سال ایران، این بازیکن جوان و آینده با تیم هوادار به توافق رسید و از فصل آینده می تواند در لیگ برتر حضور داشته باشد.

آرشا فرزند هادی شکوری بازیکن سابق تیم های فوتبال پاس، ذوب آهن و استقلال است که در رقابت های مقدماتی جام جهانی زیر17 سال جهان توانست با بازیهای درخشانش به تیم برای رسیدن به مرحله نهایی جام جهانی کمک ویژه ای بکند. او در حالی به هوادار پیوسته که این تیم محمدرضا خالدآبادی دروازه بان جوانش را در آستانه حضور در یکی از تیم های مطرح پایتخت می بیند.

شکوری در بازی حساس یک چهارم نهایی زیر 17 سال آسیا و در بازی حساس و سرنوشت ساز برابر یمن در ضربات پنالتی عملکردی عالی داشت و توانست با دو پنالتی مهم تیم را به سمت فینال ببرد. او در حالی شاگرد محمود فکری در هوادار خواهد بود که پدرش هادی شکوری در خلال سالهای حضورش در استقلال به عنوان بازیکن با او کار کرده است. شکوری در سال های 86 تا 89 در استقلال بود و محمود فکری در دو مقطع مختلف به عنوان کمک مربی در این تیم فعالیت می کرد.

برچسب‌ها: آرشا شکوری استقلال هوادار

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

34 حسین قهرمان 741402/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi