خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

وعده ستاره سابق میلان: یک روز برمی‌گردم!

وعده ستاره سابق میلان: یک روز برمی‌گردم!
ساندرو تونالی، ستاره سابق میلان، سه روز بعد از نهایی شدن انتقالش به نیوکسل اعلام کرد که روزی دوباره به سن سیرو بازخواهد گشت.

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو تونالی بعد از عقد قرارداد با نیوکسل و معرفی رسمی به عنوان بازیکن جدید این باشگاه انگلیسی به ایتالیا برگشت. بسیاری از خبرنگاران ایتالیایی در فرودگاه منتظر ستاره سابق میلان بودند تا در مورد انتقالی که این تونالی را به گران‌ترین بازیکن تاریخ کشورش تبدیل کرد صحبت کنند.

او با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به نیوکسل پیوست؛ تیمی که فصل آینده برای اولین بار طی 20 سال اخیر در چمپیونزلیگ حضور خواهد داشت. این بازیکن 23 ساله ترک میلان به مقصد نیوکسل را سخت‌ترین تصمیم دوران حرفه‌ای خود نامید و تاکید کرد که روزی دوباره به سن سیرو بازخواهد گشت تا خنده را به لب هواداران میلان برگرداند.

تونالی در مورد جو باشگاه جدیدش گفت: "همه چیز مثبت بود. با افرادی آشنا شدم که به هر قیمتی من را می‌خواستند. آنها از همان ابتدا رفتار خوبی داشتند. ترک میلان، سخت‌ترین تصمیم دوران حرفه‌ای من بود اما به هر حال کاری بود که باید اکنون انجام می‌دادم."

او با اشاره به جایگاه بسیار خوبش در میلان گفت: "در میلان از من مثل عضوی از خانواده خودشان استقبال کردند و من تا پایان عمر از آنها سپاسگزارم. هرگز روزهای خوب و لطف هواداران را فراموش نمی‌کنم. هم‌تیمی‌هایم را دوست دارم و همیشه طرفدار میلان خواهم ماند. به نظرم این انتخابی بود که در زمان مناسب آن را انجام دادم."

از ستاره سابق میلان در مورد پائولو مالدینی سوال شد که او گفت: "مالدینی شخصیت بسیار بزرگ و تاثیر گذاری است. او کمک زیادی به ویژه در سال اول حضورم در میلان به من کرد و حمایتش را احساس کردم. امسال مسیر او با میلان جدا شد ولی مالدینی همواره چهره بزرگی در ذهن همه ما خواهد بود و من همواره از او ممنونم."

تونالی در مورد واکنش هم‌تیمی‌هایش به جدایی او گفت: "من با بسیاری از بچه‌ها از جمله رافائل لیائو صحبت کردم. طبیعی است که انتظار چنین اتفاقی را نداشتند. اما به عنوان یک فرد باهوش و عاقل تصمیمم را درک و برایم آرزوی موفقیت کردند."

برچسب‌ها: تونالی مالدینی لیائو سن سیرو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 Lethal1402/04/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi