خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,564

جمله جالبی که دی ماریا قبل از جام جهانی درباره مسی گفته بود

جمله جالبی که دی ماریا قبل از جام جهانی درباره مسی گفته بود
رقابت های جام جهانی 2022 قطر برای تیم ملی آرژانتین رویایی پیش رفت و آن ها توانستند در این رقابت ها به قهرمانی برسند و به این ترتیب لیونل مسی برای اولین بار در دوران حرفه ای خود طعم قهرمانی در جام جهانی را چشید و موفق شد این جام را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، آنخل دی ماریا در تیم ملی آرژانتین همواره یک چهره تاثیر گذار بوده است. او گل قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 را به ثمر رساند. دی ماریا در فینال جام جهانی 2022 قطر هم بسیار تاثیر گذار ظاهر شد و گلزنی کرد.

دی ماریا قبل از شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر در گفت و گویی که با La Nacion داشت، درباره لیونل مسی و هم‌تیمی بودن با او گفته بود:" بازی در کنار لئو مسی بهترین چیزی است که در دوران حرفه ای من اتفاق افتاده است."

در نهایت دی ماریا قهرمان جام جهانی شد و شاید قهرمانی در این رقابت ها بهترین چیزی باشد که در دوران حرفه ای رقم خورده است.

دی ماریا در رئال مادرید بین سال های 2010 تا 2014 با رونالدو هم‌تیمی بوده است اما او همواره طرفدار لیونل مسی بوده است و این قضیه موجب از بین رفتن محبوبیت او میان هواداران رونالدو و هواداران رئال مادرید شده است.

برچسب‌ها: مسی آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

86 تییم فروشی1402/04/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi