خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آلمان
اتحاد آلمان
2
44,671

ناگلزمان از گزینه‌های آلمان برای جایگزینی هانسی فلیک

ناگلزمان از گزینه‌های  آلمان برای جایگزینی هانسی فلیک
پس از پشت سر گذاشتن یک جام جهانی ضعیف و همچنین ارائه نمایش‌های ضعیف در بازی‌های دوستانه در راه آماده‌سازی برای یورو 2024، به نظر می‌رسد بازی مقابل فرانسه و ژاپن در ماه سپتامبر، آخرین فرصت هانسی فلیک خواهد بود. حال در این شرایط نیز که جایگاه فلیک متزلزل شده، در روزهای اخیر نام یولیان ناگلزمان پیرامون نیمکت تیم ملی آلمان مطرح شده است.

طرفداری | به گزارش بیلد، برخی اعضای فدراسیون فوتبال آلمان معقتدند که یولیان ناگلزمان تنها مربی در دسترس است که ارزش جایگزینی با هانسی فلیک را دارد. در DFB اعتقاد دارند که باید وقت خود را به‌جای تلف کردن برای دیگر گزینه‌ها، به این مربی 35 ساله اختصاص دهند. با این حال برخی دیگر از اعضا نسبت به اختیاراتی که ناگلزمان درخواست خواهد کرد و همچنین تجربه او، تردیدهایی دارند.

فلیک نیز در حال حاضر توسط مدیران رده بالای DFB در رسانه‌ها حمایت می‌شود اما او باید هرچه زودتر نتیجه‌ای مطلوب کسب کند. بازی مقابل تیم ملی فرانسه در ماه سپتامبر می‌تواند برای فلیک مانند یک فینال باشد که آینده‌اش را تعیین خواهد کرد. هدف رودی فولر مدیر ورزشی آلمان این است که بهترین مربی و بهترین بازیکنان ممکن را برای یورو 2024 که به میزبانی همین کشور برگزار می‌شود، داشته باشند. فولر تاکنون از فلیک حمایت کرده اما موضع او ممکن است تغییر کند.

برچسب‌ها: ناگلزمان فلیک جمهوری آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

51 Frenkiedejong1402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi