خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,740

سهم طلبکار متمول استقلالی دربستن تیم کهکشانی

سهم طلبکار متمول استقلالی دربستن تیم کهکشانی
خبر ورزشی/ افراد نزدیک به باشگاه استقلال خبر می‌دهند سر و کله یکی از هواداران متمول استقلال دور و بر این باشگاه پیدا شده است.
در سال‌های اخیر برخی از اعضای هیئت مدیره و مسئولان عالی رتبه باشگاه استقلال از افراد متمول تشکیل شده بودند. به واسطه نزدیکی این افراد به کانون اصلی مدیریت استقلال، افراد مولتی میلیاردر و انبوه‌ساز نیز خودشان را به مجموعه حلقه اصلی مدیریت استقلال نزدیک کرده و حتی پول‌های هنگفتی را نیز به صورت قرض در اختیار باشگاه قرار دادند.
اهالی فوتبال هنوز از یاد نبرده اند چنین افرادی را که حتی در اتوبوس تیم حریفان استقلال هم حضور پیدا می کردند و اتفاقاتی را رقم می زدند که برای اهالی این رشته بعید بود!
یکی از همین افراد پس از تغییرات مدیریتی در رأس باشگاه در سال گذشته بابت طلبش از این مجموعه تا پای شکایت از باشگاه محبوبش هم رفت. حالا و در شرایطی که باشگاه استقلال در وضعیت مالی سختی قرار گرفته باز هم سر و کله این قبیل افراد پیدا شده و خودشان را به اتاق حجت کریمی مدیریت باشگاه استقلال نزدیک کرده‌اند. گرچه همین حالا هم تعدادی از مسئولان عالی رتبه باشگاه استقلال از این بابت حضور این افراد چندان خوشنود نیستند و معتقدند این قبیل افراد در بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشوری نام خوشی از خودشان بر جای نگذاشته‌اند و خیلی نمی‌توان روی آنها حساب باز کرد.
انتشار خبر پیشنهاد ۹۵ میلیاردی استقلال به بیرانوند نیز مشخص می‌کند استقلال باز هم با حضور برخی از این قبیل افراد در حال پیش بردن اهدافش به سمت بستن تیمی کهکشانی است البته اگر باز هم به هواداران متمولش مقروض نشود.

برچسب‌ها: استقلال نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

66 حامدقایدی31402/04/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi