خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,738

خواسته ستاره استقلال از نکونام: مثل فرهاد باش!

خواسته ستاره استقلال از نکونام: مثل فرهاد باش!
استقلال لیگ بیست و یکم با رکوردشکنی‌ها و قهرمانی‌ بدون باختش، چند استعداد جدید هم برای آینده این تیم معرفی کرد که یکی از آنها امیرعلی صادقی بود.
بازیکنی که به تیم امید هم راه پیدا کرد و به خصوص در بازی‌های دوستانه با این تیم خوش درخشید اما در دوره حضور ساپینتو روی نیمکت آبی‌ها، چندان فرصت مناسبی برای تثبیت توانایی‌هایش پیدا نکرد.
با این حال، این بازیکن جوان هم به واسطه قراردادش در استقلال ماندنی شده و حالا امیدوار است با حضور جواد نکونام در راس کادر فنی، بار دیگر موفق به درخشش در ترکیب تیمش شود.
موضوعی که لازمه آن علاوه بر تلاش‌های مضاعف صادقی، اعتماد نکونام به بازیکنان جوان است که البته نکو در فولاد نشان داده که در این زمینه کاملا با فرهاد مجیدی نگرش مشترکی دارد و این همان نکته‌ای است که صادقی را به لیگ بیست و سوم امیدوار خواهد کرد.

برچسب‌ها: امیرعلی صادقی استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

30 حسین قهرمان 741402/04/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi