خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,120

صحبت های رائول پیش از یکی از مهمترین بازیهای تاریخ کاستیا

صحبت های رائول پیش از یکی از مهمترین بازیهای تاریخ کاستیا
رائول و کاستیا فردا شب بازی مهمی مقابل الدنسه دارند که در صورت پیروزی پس از یازده سال به لیگ دسته دو راه پیدا می کنند. تیم رائول فصل درخشانی داشته و در آستانه تاریخ سازی است.

رائول پیش از بازی حساس فردا شب گفت :« همه انگیزه بالایی داریم و می خواهیم در بهترین شرایط به بازی برسیم. هدفمان مشخص است و می خواهیم یک گل بیشتر از آنها بزنیم و با جاه طلبی ظاهر می شویم. بازی آسانی در پیش نخواهد بود. الدنسه یکی از بهترین تیم هاست و در خانه شان بازی می کنند و این به آنها انرژی بیشتری می دهد اما کاستیا در این فصل در خارج از خانه نیز خیلی خوب بوده است. اعتماد زیادی به تیم دارم چرا که در کل سال به خوبی رقابت کردیم و در زمین ها مشکل حاضر شدیم. البته این شرایط خاصی است. تنش زیادی وجود خواهد داشت چرا که فقط برای پیروزی تلاش نمی کنیم بلکه برای کل فصل تلاش می کنیم. »

از سویی فرنانتدو استوز سرمربی الدنسه نیز بیان کرد:«این آزمون نهایی ماست. فکر می کنم که نمره بالایی در این فصل گرفته ایم اما این بازی می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. هفته خوبی داشته ایمن و ذهنیت خوبی داریم. این یک بازی بسیار نزدیک خواهد بود که جزئیات آن را تعیین می کند. یک فینال داریم و هدفمان پیروزی است.»

برچسب‌ها: رائول رئال مادرید کاستیا الدنسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

45 E. Cᴀᴍᴀᴠɪɴɢᴀ1402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi