خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

آغاز درآمدزایی از برنابئوی جدید با تیلور سوییفت!

آغاز درآمدزایی از برنابئوی جدید با تیلور سوییفت!
برنابئوی جدید قرار است که با درآمد فوق العاده ای مواجه شود و از درآمد سالانه 175 میلیون یورو به 400 میلیون یورو برسد چرا که ورزشگاه قرار است که هر 365 روز سال باز باشد. تیلور سوییفت قرار است که اولین کنسرت بزرگ ورزشگاه را برگزار کند. این خواننده توری را برگزار می کند که برای یازده کنسرت خود حدود 600 میلیون یورو درآمدزایی خواهد کرد.

تنها کنسرت تیلور سوییفت در اسپانیا قرار است که در برنابئوی جدید برگزار شود. این ورزشگاه با سقف متحرک و چمن متحرک قرار است که بهترین مکان برای برگزاری این کنسرت باشد. با توجه به این که ظرفیت صندلی های ورزشگاه از 81 هزار به 84 هزار نفر افزایش پیدا می کند، ظرفیت استادیوم برای کنسرت ها 65 هزار نفر خواهد بود که بیشتر از متروپوئلیتانو با 55 هزار نفر است. بدین ترتیب تیلور سوییفت دومین کنسرت پرجمعهیت تاریخ اسپانیا پس از کنسرت مانوئل کاراسکو در لاکارتواخا با 74.345 تماشاگر را برگزار خاهد کرد.

رئال مادرید سال گذشته با فعال سازی اهرم اقتصادی، 30 درصد از درآمدهای آینده برنابئو را با مبلغ 360 میلیون یورو به گروه Sixth Street فروخت. برنابئوی جدید بدین ترتیب اماده خواهد بود تا در نهم خردادماه سال 1403 ، میزبان اولین کنسرت بزرگ تاریخش با حضور تیلور سوییفت باشد. سقف متحرک باعث می شود تا بدون نگرانی در مورد بارندگی، ورزشگاه کاملا آماده میزبانی از مراسم باشد. برنابئوی جدید مقصد اصلی کنسرت های بزرگ خوانندگان بزرگ در سالهای آینده خواهد بود که البته ورزشگاه متروپولیتانو و ورزشگاه بسکتبال رئال مادرید (ویزنیک سنتر) دیگر رقبای برنابئوی جدید خواهند بود. از سویی رئال مادرید با امکانات جدید برنابئو می تواند چمن را در مدت کوتاهی به غاری زیر ورزشگاه منتقل کند و بدین ترتیب خیلی راحت امکانات کنسرت و استیج، جایگذاری خواهد شد. از سویی قرار است که پارکینگ برنابئوی جدید با ظرفیت 1700 خودرو نیز تا پایان 2024 آماده شود.

هزینه ساخت برنابئوی جدید به حدود یک میلیارد یورو رسید. آخرین باری که برنابئو میزبان یک کنسرت بزرگ بود، به سال 2016 برمی گردد که بروس اسپرینگستین در ورزشگاه رئال مادرید، کنسرت گذاشت. امکانات جدید برنابئو به خواننده ها این اجازه را می دهد که به بهترین شکل بتوانند میزبانی کنسرت ها را به این ورزشگاه بسپرند.

دو شهر مادرید و بارسلون همواره رقابت خاصی در میزبانی از رویدادهای بزرگ موسیقایی داشته اند. برنابئوی جدید حالا می تواند کفه ترازو را به سوی مادرید بیاورد.

برچسب‌ها: رئال مادرید تیلور سوئیفت برنابئو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

32 حسین قهرمان 741402/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi