خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,333

بازگشت غیرمنتظره ستاره ایرانی به انگلیس

بازگشت غیرمنتظره ستاره ایرانی به انگلیس
باشگاه برنتفورد انگلیس از عقد قرارداد یک ساله با هافبک ایرانی فصل گذشته‌اش خبر داد.بازگشت غیرمنتظره ستاره ایرانی به انگلیس
به گزارش ، سامان قدوس در اواخر فصل ۲۳-۲۰۲۲ خبر جدایی از برنتفورد را اعلام کرده و این باشگاه انگلیسی نیز به طور قطعی از پایان همکاری با این ستاره ایرانی خبر داده بود که حتی مراسم تقدیر از او نیز برگزار شد، اما دقایقی قبل به یکباره خبر تمدید قرارداد طرفین به طور رسمی بیرون آمد.

باشگاه برنتفورد با انتشار تصویر سامان قدوس اعلام کرد قراردادی به مدت یک فصل با این بازیکن امضاء کرده‌اند که البته مشروط به موفقیت این بازیکن ۲۹ ساله در تست‌های پزشکی است.

سامان قدوس که طی سه فصل حضور در برنتفورد ۸۸ بار به‌عنوان یار ثابت و ذخیره به میدان رفت و پنج گل به ثمر رساند، در سپتامبر ۲۰۲۰ به‌عنوان بازیکن قرضی از آمیان فرانسه به این تیم انگلیسی پیوست که در ژانویه ۲۰۲۱ آن را دائمی کرد و دو فصل هم در لیگ جزیره برای زنبورها بازی کرد.

این هافبک ایرانی که تجربه بازی برای تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ را هم دارد، در نخستین سال حضورش در برنتفورد در فصل ۲۱-۲۰۲۰ در ۴۷ مسابقه در تمام رقابت‌ها، ازجمله سه دیدار پلی‌آف چمپیونشیپ انگلیس به میدان رفت و توانست صعود به لیگ برتر انگلیس را همراه با این تیم تجربه کند.

سامان قدوس در نخستین فصل حضورش در لیگ جزیره ۱۷ بازی برای برنتفورد انجام داد که در اکتبر ۲۰۲۱ موفق شد یک گل استثنایی مقابل برنلی به ثمر رساند و در فصل گذشته هم ۱۵ بار فرصت حضور در زمین را به دست آورد.

قدوس که در آخرین بازی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس مقابل منچستر سیتی حضور تعویضی در زمین داشت و پس از پایان این بازی طی مراسمی با هواداران تیمش خداحافظی کرده و طی ماه‌های اخیر با هیچ تیمی قرارداد نبسته بود، دوباره به طور رسمی به برنتفورد بازگشت.

تیم فوتبال برنتفورد که در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس جایگاه نُهم را به خود اختصاص داد، در دو هفته ابتدایی فصل جدید این رقابت‌ها یک تساوی برابر تاتنهام و یک پیروزی مقابل فولام داشته و امیدوار به ادامه این روند در بازگشت سامان قدوس است.

برچسب‌ها: برنتفورد قدوس تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

50 سر خوش فرگوسن1402/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi