خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ملوان
اتحاد ملوان
22
1,441

یک شب خاطره انگیز در تالاب انزلی با هواداران ویژه

یک شب خاطره انگیز در تالاب انزلی با هواداران ویژه
ملوان در شرایطی به اولین برد فصل خود دست یافت که این‌بار هواداران پرشور خود را روی سکوها راضی به خانه فرستاد.یک شب خاطره انگیز در تالاب انزلی با هواداران ویژه
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مهدی تارتار بعد از دو شکست ناباورانه طی دو هفته ابتدایی فصل، در بهترین موقعیت به یک برد ارزشمند دست یافتند و حریف مدعی‌شان را در خانه با چهار گل شکست دادند.

ملوان که در این فصل تغییراتی در کادرفنی خود داشت و اینبار مهدی تارتار را روی نیمکت می‌بیند، در تقابلی جذاب و پرماجرا برابر فولاد خوزستان و شاگردان علیرضا منصوریان به یک برد چهارگله و ارزشمند دست یافت.

1914544
در این بازی نیز هواداران ملوانی پرشور روی سکوها حاضر بودند و حامی بزرگ این تیم در مسیر دستیابی به اولین برد نام گرفتند. این در حالی بود که سکوهایی ویژه نیز برای حمایت بانوان طرفدار ملوان ترتیب داده شده بود تا خانواده‌‍‌های انزلی‌چی یک شب خاطره‌انگیز را در استادیوم سیروس قایقران پایان دهند.

حضور پررنگ هواداران در این جدال که ملوانی‌ها به شدت به سه امتیاز آن بعد از دو شکست نیاز داشتند، اتفاق ویژه‌ای را رقم زد تا آنها یک برد ارزشمند را در نهایت جشن بگیرند. در شرایطی که حضور هواداران زن در برخی از استادیوم‌ها فراهم شده، ملوانی‌ها به بهترین شکل از این امکان سود برده و در کنار یکدیگر توانستند در شب خاطره‌انگیز جدال با فولاد، برد تاریخی خود را از نزدیک به تماشا بنشینند.

تیمی که هفته گذشته نیز در استادیوم آزادی و در جدال با استقلال بدشانس بود که در نهایت با شکست به کار پایان داد.َ

برچسب‌ها: ملوان بندر انزلی فولاد خوزستان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

51 سر خوش فرگوسن1402/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi