خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

معبد رؤیایی رئال بزرگ‌تر شد

معبد رؤیایی رئال بزرگ‌تر شد
رئال مادرید نه تنها لقب پرافتخارترین تیم فوتبال باشگاهی دنیا را یدک می‌کشد، بلکه می‌خواهد صاحب زیباترین و مدرن‌ترین ورزشگاه فوتبال جهان هم شناخته شود.
روند بازسازی ورزشگاه برنابئو از دوران پاندمی کرونا در زمستان 2020 شروع شد و دیگر چیزی به پایانش نمانده است. قرار است رسما در دسامبر همین سال کار بازسازی تمام شود و مراسمی ویژه نیز به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

در حالی که ابتدا گفته می‌شد گنجایش برنابئو مثل قبل 81044 هزار نفر خواهد بود، امروز آاس اعلام کرد که برنابئوی جدید 84 هزار نفری خواهد بود. به طور دقیق 84744 نفر می‌توانند بازی‌های رئال را در برنابئو از نزدیک تماشا کنند و این افزایش ظرفیت 3 هزار نفری از لحاظ مالی نیز به سود باشگاه خواهد بود.

شرایط طوری است که رئال می‌تواند 2 سپتامبر (11 شهریور) در اولین بازی خانگی فصل خود برابر ختافه از تمام ظرفیت برنابئو استفاده کند. رئال در دو سال گذشته تنها از دو سوم ظرفیت برنابئو استفاده می‌کرد و بخش‌هایی از ورزشگاه غیر قابل استفاده بود. تنها کار بر روی جزئیات باقی مانده و از دسامبر، برنابئو با همه امکاناتش رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها: رئال مادرید سانتیاگو برنابئو فلورنتینو پرز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 رئال مادرید54541402/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi