خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

واکنش خاص فرهاد مجیدی به انتخاب اول استقلال!

واکنش خاص فرهاد مجیدی به انتخاب اول استقلال!
در سه دهه اخیر همیشه یک موضوع در مورد فرهاد مجیدی صدق و صحت داشته و هرگز هم تغییری نکرده است. هفت محبوب هواداران استقلال معمولا تصمیماتی می‌گیرد که در آن لحظه هیچ کس انتظارش را ندارد و به همین دلیل است که در طول این حدود 30 سال، فرهاد مجیدی احتمالا به خاص ترین کاراکتر بین هواداران استقلال و حتی شاید فوتبال ایران شده است.

اینکه یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ یک باشگاه بدون اطلاع رسانی قبلی، وسط فصل، در یک روز وسط هفته و در دیداری معمولی و بی حاشیه تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفته و به ساده ترین شکل ممکن به دوران درخشان خود در یک باشگاه پایان دهد، شاید حتی یک مورد مشابه نیز در دنیای فوتبال نداشته باشد و همین یک مورد موید آن است که همیشه می شود انتظار هر چیزی را از فرهاد مجیدی داشت.

رقم زدن بهترین قهرمانی تاریخ باشگاه استقلال و تمام کردن یک فصل بدون حتی یک شکست، با انواع و اقسام رکوردهای درخشان و مهم تر از همه قطع کردن روند قهرمانی‌های رقیب دیرینه، معجزه ای بود که یک سال پیش به دست فرهاد مجیدی رقم خورد، اما خب همین ویژگی خاص بودن این سوپراستار باعث شد او در غیرمنتظره ترین لحظه تصمیم به ترک استقلال گرفته و برای جستجوی رویاهای خود مثل مهر ماه سال 79 راهی امارات شود.

اما به هر حال همیشه نام فرهاد مجیدی به عنوان احتمالا مهم ترین آلترناتیو مربیگری برای هواداران استقلال باقی خواهد ماند. اما هفت مقدس آبی ها شب گذشته دست به حرکتی متفاوت زده و با انتشار یک استوری، تلویحا اعلام کرد که جواد نکونام فصل بعد روی نیمکت آبی پوشان حضور خواهد یافت.

اگرچه فرهاد در واسط دهه 70 و چند سالی زودتر از جواد نکونام در فوتبال ایران ظهور پیدا کرد، اما هرگز تصوری مبنی بر دوستی بین این دو بازیکن پرافتخار در ذهن هواداران فوتبال وجود نداشت و دوران کوتاه و مشترک حضورشان در تیم ملی نیز احتمالا به علت روحیه خاص و عموما گوشه گیر فرهاد مجیدی، به رفاقت خاصی بین آنها منجر نشد.

اما حدود یک دهه قبل بود که ترکیب استقلال کهکشانی تحت هدایت امیر قلعه نویی را نام جواد نکونام در میانه میدان پرستاره تر از همیشه کرد. ستاره لالیگایی فوتبال ایران بعد از سال ها درخشش در بالاترین سطح فوتبال اروپا، تصمیم به بازگشت به فوتبال ایران گرفت تا به قول خودش به رویای دوران کودکی خود جامه عمل بپوشاند. ورود نکونام به رختکن استقلال اما با شعله ور شدن اختلافات بین فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی منجر و باعث جدایی کاپیتان محبوب آبی پوشان از این تیم شد.

اما رقم خوردن اتفاقاتی عجیب در طول فصل و حضور فرهاد مجیدی در مراسم فوت مادر سرمربی استقلال، در نهایت منجر به بازگشت این بازیکن به ترکیب استقلال شد تا یک ماجرا در رختکن این تیم دشوارتر از قبل شود. از ابتدای فصل شایعات فراوانی مبنی بر اختلاف سر بستن بازوبند کاپیتانی بین یک دو جین ستاره مانند رحمتی، منتظری، نکونام، خسرو و ... وجود و این داستان فقط فرهاد مجیدی را کم داشت.
اما در واقع بازگشت فرهاد به ترکیب استقلال مهم ترین مشکل فصل این تیم را تمام کرده و آن‌ها را به سمت قهرمانی در لیگ سوق داد. دست آخر هوش فرهاد در اهواز و گرفتن پنالتی مقابل فولاد باعث شد جواد نکونام گل اولین و آخرین قهرمانی خود با لباس آبی را به ثمر برساند و یک هفته بعد مقابل پگاه و در ورزشگاه مملو از هوادار آزادی، فرهاد مجیدی برای آخرین بار جام را بالای سر برد، یک معامله برد- برد برای نکو و هفت مقدس.

حالا یک دهه از آن روزها سپری شده و همانطور که پیش بینی می‌شد، هر دوی این بازیکن تبدیل به سرمربیان مهم و ترند فوتبال ایران شده‌اند. سابقه درخشش در لباس استقلال، نام فرهاد مجیدی و نکونام را از لیست گزینه‌های احتمالی پرسپولیس حذف کرده و احتمالا این دو نفر تا آخر عمر رقیب یکدیگر برای احراز پست سرمربیگری استقلال محسوب می‌شوند.

حتی یک بار فرهاد چند سال قبل در مصاحبه‌ای تند مدعی شد طرف مقابل را علی‌رغم افتخارات زیاد در رده ملی خیلی تحویل نمی‌گیرند و طعنه‌هایی از این دست. این درگیری لفظی حتی یکی دو سال قبل هم ادامه داشت و بعد از شکست استقلال مقابل فولاد، مجیدی اتهاماتی را متوجه رقیب کرد و می‌خواست خبر از رابطه بین طرف مقابل و مهدی سیدعلی، داور آن دیدار جنجالی در اهواز بدهد. نکونام نیز طرف مقابل را آدم مجازی خطاب کرده و تاکید داشت فیک نیست و دنبال فالوئر نمی گردد.

حتی جدال دوم بین فرهاد و نکونام در فصل بعد که با برتری 0-1 استقلال همراه شد نیز بدون جنجال نبود و این بار سرمربی فولاد نیز با هزار و یک طعنه به فرهاد مجیدی، برد استقلال را تبریک گفت. (لزومی به مرور جمله به جمله این حمله‌های متقابل در این مقطع نیست). پس حداقل طرفداران فوتبال در آن مقطع تصور می‌کردند رابطه مجیدی و نکونام بسیار بد است و این دو سایه یکدیگر را با تیر می‌زنند.
دو نفر در همین دوران کوتاه مربیگری به افتخارات مهمی دست یافته اند و احتمالا دست بالاتر، نیم نگاهی نیز در سال‌های آینده به نیمکت تیم ملی دارند. پس نباید فراموش کرد که چه مسیری برای رسیدن به این هدف از کسب عنوان قهرمانی با استقلال بهتر و سهل الوصول تر. اما در روزهای پرحاشیه و عجیب اخیر که همه هواداران استقلال از عدم اعلام رسمی نام سرمربی این تیم کلافه شده اند، باز هم این فرهاد مجیدی بود که طرفداران فوتبال را شگفت زده کرد.

انتشار یک عکس مشترک با جواد نکونام از دوران درخشان حضور در استقلال در صفحه اینستاگرام توسط فرهاد مجیدی و در واقع حمایت از رقیب احتمالی در سال های پیش رو و البته جدی ترین گزینه برای استقلال و حتی تیم ملی، کاری بود که حداقل در این فصای فوتبال ایران مورد انتظار کمتر کسی بود.

برچسب‌ها: نکونام مجیدی استقلال حجت کریمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

59 αℓєχ.g1402/03/29

باند تک تازان: مطلب حاوی دروغ میباشد.مجیدی ونکونام با هم اختلاف شدیدی داشتند وعلت اصلی برسر کاپیتانی استقلال بود.اما در نهایت اون سال استقلال قهر

30 خرداد (09:12)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi