خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

گزینه جدید برای توپ طلا کیست ؟

گزینه جدید برای توپ طلا کیست ؟
به نقل از آس، رودریگو، متولد کشور اسپانیا ۲۲ ژوئن ۱۹۹۶، این پنجشنبه در حالی که شمع‌های کیک خود را خاموش می‌کند، احساس خواهد کرد بهترین سال زندگی خود را سپری کرده است.

هافبک مادریدی منچسترسیتی با ۶۵ بازی و ۵۲۷۶ دقیقه بازی یکی از پرکار ترین و البته پرافتخارترین بازیکنان این فصل بود. او با پپ گواردیولا هت‌تریک کرد و با قهرمانی در لیگ ملت‌ها چهارمین جام خود را نیز به دست آورد. اما این جایی نیست که رودری بخواهد متوقف شود.

جوایز فردی رودری و کسب دستاوردهای تیمی
رودری گل تعیین کننده فینال لیگ قهرمانان اروپا را در استانبول مقابل اینتر به ثمر رساند و جایزه ارزشمندترین بازیکن آن بازی را دریافت کرد. علاوه بر این او در ضربات پنالتی در فینال لیگ ملت‌ها مقابل کرواسی گلزنی کرد و دوباره به عنوان MVP مسابقات انتخاب شد. احتمالاً او به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا انتخاب خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد، او بعد از آندرس اینیستا در سال ۲۰۱۲، دومین اسپانیایی خواهد شد که به این افتخار دست می‌یابد.

سال پیروزمندانه او با تیم‌هایش، همراه با رشد فردی و عملکرد تاثیرگذارش در رده باشگاهی و ملی همراه شد. او در دیدار با بایرن مونیخ، رئال مادرید، اینتر، ایتالیا و کرواسی درخشش بسیار زیادی داشت. جایزه معتبر توپ طلا حالا به این بازیکن هم نزدیک شده است. انتقال لیونل مسی به اینترمیامی شاید شانس این فوق ستاره آرژانتینی را برای کسب توپ طلا کمرنگ کند و در این صورت رودری نیز می‌تواند در کنار بزرگان برای کسب این جایزه معتبر رقابت کند.

اسپانیا و توپ طلا
فوتبال اسپانیا از سال ۱۹۶۰ که لوییس سوارس به عنوان برنده این جایزه انتخاب شد، هیچ‌وقت کسی را نداشته است که به این جایزه معتبر برسد. سوارس نیز دو بار دوم و یک بار به مقام سوم رسید. آمانسیو در سال ۱۹۶۴ مقام سوم را در رده بندی توپ طلا کسب کرد و بوتراگوئنو نیز در سال های ۱۹۸۶ و ۱۹۸۷ به سکو رسید. سپس رائول بود که در سال ۲۰۰۱ پس از نبردی نزدیک با اوون دوم شد، در حالی که تورس در سال ۲۰۰۸ مقام سوم را کسب کرد.

ژاوی در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ مقام سوم را به دست آورد، در حالی که اینیستا در سال ۲۰۱۰ مقام دوم و در سال ۲۰۱۲ مقام سوم را کسب کرد. حالا بهترین فرصت برای رودری است تا بتواند اسپانیا را بعد از چندین سال صاحب توپ طلا کند.

حضور درخشان رودری در زمین نتیجه سال‌ها پیشرفت بوده است. او در آکادمی اتلتیکو مادرید کارش را شروع کرد جایی که پنج سال در این تیم حضور داشت. در ادامه تصمیم گرفت به ویارئال بپیوندد. در آنجا او به یک فوتبالیست نخبه تبدیل شد.

رودری که بازیکنی بسیار باهوش قلمداد می‌شود، بازیکنی کمال‌گرا است و این افتخار را داشته که مربیانی چون دیگو سیمئونه، لوییس انریکه و گواردیولا هدایت او را بر عهده داشته باشند.

پیشرفت رودری در این سال‌ها باورنکردنی و قابل توجه بوده است و او حالا رهبری خط هافبک تیم ملی اسپانیا را بر عهده دارد.

برچسب‌ها: منچستر سیتی رودری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

12 ایران ، خدا1402/03/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi