خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

فولاد از توافق با چند بازیکن جدید خبر داد

فولاد از توافق با چند بازیکن جدید خبر داد
باشگاه فولاد با انتشار اطلاعیه‌ای درخصوص آخرین وضعیت این تیم در بازار نقل و انتقالات بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد به زودی بهترین تصمیم درخصوص وضعیت کادر فنی تیم گرفته خواهد شد، ضمن اینکه با چند بازیکن نیز توافقاتی صورت گرفته است.

در متن این گزارش خطاب به هواداران فولاد خوزستان آمده است: "هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با توجه به درخواست هواداران محترم در خصوص مشخص نمودن وضعیت کادر فنی تیم بزرگسالان، این موضوع را در دست بررسی داشته و در تلاش است بهترین تصمیم را برای نیمکت فصل آینده فولادمردان بگیرد.

در خصوص سایر فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به اطلاع می‌رساند که حفظ شاکله اصلی تیم در دستور کار بوده و در این راستا ضمن ارزیابی دقیق بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته، گفت‌وگوهای لازم با بازیکنان صورت پذیرفته و توافق‌های اولیه و کلی جهت عقد قرارداد بهینه با حفظ محرمانگی و محدویت‌های قانونی و حقوقی فی‌مابین اخذ گردیده است.

در همین حال باشگاه جهت رفع سایر کاستی‌ها و تقویت تیم در کلیه خطوط، آنالیز لازم را به صورت ویژه بر روی چند گزینه داخلی و خارجی جهت عضویت در تیم فولاد خوزستان انجام داده که با توجه به اهداف کیفی باشگاه در جذب نفرات کارآمد و مورد نیاز، در بازار نقل و انتقالات به مرور شاهد رونمایی از بازیکنان جدید فولاد خواهیم بود.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در پایان از کلیه هواداران خود می‌خواهد همچون گذشته با سعه صدر از باشگاه خود حمایت نموده و کلیه اخبار رسمی را تنها از طریق سایت و منابع رسمی باشگاه دنبال کرده و به هرگونه شایعه در خصوص جذب یا جدایی بازیکنان توجهی نداشته باشند.

برچسب‌ها: فولاد لیگ برتر ایران فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

50 ※宲會 King 會宲※1402/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi