خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

قلعه‌نویی نمی‌خواهد درگیر معضل اسکوچیچ شود

قلعه‌نویی نمی‌خواهد درگیر معضل اسکوچیچ شود
اهالی فوتبال در ایران پیش از جام جهانی به خوبی معضلی که ممکن است عدم توانایی در کنترل رختکن به بدنه تیم وارد کنند، را به یاد می‌آورند. شاید اگر دراگان اسکوچیچ توانایی و مهارت بیشتری در کنترل ستاره‌های تیمش داشت، تیم ملی با او راهی جام جهانی می‌شد و احتمالا با توجه به عملکردی که تیم ملی با این مربی کروات در مسیر جام جهانی نشان داده بود، شرایط در قطر می‌توانست برای ایران متفاوت باشد.

با این حال یک مصاحبه بد موقع از مهدی طارمی راهی جز جدایی اسکوچیچ یا ستاره شماره 9 تیم ملی باقی نگذاشت و در این بین مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم راحت‌تر را گرفتند و با کنار گذاشتن اسکوچیچ که حامی چندانی در میان جامعه فوتبال نداشت، مهدی طارمی را برگزیدند.

این تغییرات اما درنهایت به ضرر تیم ملی شد و نسلی که از آنها انتظار صعود وجود داشت، با اینکه در گروه خوبی قرار داشتند، درنهایت با دو شکست مقابل آمریکا و انگلیس و یک پیروزی مقابل ولز در رده سوم به کارشان خاتمه دادند.

معضلی که برای اسکوچیچ در اردوی تیم ملی ایجاد شد، موضوعی است که امیر قلعه‌نویی پس از سال‌ها کار کردن با ستاره‌های بزرگ در استقلال، سپاهان و تیم ملی بدان واقف است و تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت، که این مشکل اجازه پیشروی و رسیدن به اهداف را از او نگیرد. همانطور که در تصویر هم مشخص است، قلعه‌نویی رابطه بسیار خوبی با دوستاره تیمش دارد و تاین شرایط درباره سایر ستاره‌های تیم نظیر سردار آزمون هم حداقل تا حالا مصداق دارد.

برچسب‌ها: امیر قلعه نویی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

32 حسین قهرمان 741402/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi