خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

مربی جدید استقلال: 99 درصد ایرانی است!

مربی جدید استقلال: 99 درصد ایرانی است!
با وجود سفر رامون لوپز به تهران، اما سرمربی بعدی استقلال به احتمال بسیار زیاد یک فرد ایرانی در میان گزینه‌های مطرح‌شده است.

بحث انتخاب سرمربی جدید استقلال، به اصلی‌ترین سوژه این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است. اسامی متعدد ایرانی و خارجی برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها مطرح شده‌اند و حتی باشگاه نیز در این خصوص اطلاعیه رسمی منتشر کرد و از دیدار با گزینه‌های مختلف خبر داد.

خوان رامون لوپز کارو نخستین نامی است که از سوی رسانه رسمی آبی‌ها معرفی و اعلام شد که برای مذاکرات با مدیران باشگاه، راهی ایران می‌شود. علاوه بر وی، چند گزینه خارجی دیگر نیز مدنظر هستند اما حقیقت امر این است که بعید به نظر می‌رسد یک سرمربی خارجی ادامه دهنده راه ساپینتو باشد.

اما با پیگیری‌ها مشخص شده است که سرمربی جدید استقلال به احتمال نزدیک به ۹۹ درصد، یک گزینه ایرانی است. از روز گذشته نیز مدیران استقلال دیدار با گزینه‌های مختلف را آغاز کرده‌اند و حتی با یکی، دو مورد از اسامی ذکر شده دیدار داشته‌اند و درباره کار در استقلال با یکدیگر مذاکره کرده‌اند.

صحبت‌های بین طرفین برای رسیدن به توافق نهایی همچنان ادامه دارد اما اینگونه به نظر می‌رسد که در نهایت معقول‌ترین گزینه در میان اسامی سرمربیان ایرانی به عنوان جانشین ریکاردو ساپینتو معرفی شده و روی نیمکت آبی پوشان خواهد نشست.

برچسب‌ها: باشگاه استقلال سرمربی ایرانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

16 یوونتوس||1402/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi