خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

عدم تمایل بارسلونا به جذب آردا گولر

عدم تمایل بارسلونا به جذب آردا گولر
آبی اناری‌ها برای خرید استعداد جوان فوتبال ترکیه دست به اقدامی نخواهند زد.

مستر90 | با وجود اینکه باشگاه بارسلونا عملکرد آردا گولر را زیر نظر داشته و گزارش‌های خوبی نیز از این هافبک جوان دریافت کرده است، اما تمایلی به جذب این استعداد ترکیه‌ای نخواهد داشت.

به گزارش موندو دپورتیوو، با ثبت شش گل و هفت پاس گل در 35 بازی فنرباغچه، آردا گولر تبدیل به یکی از نام‌هایی شده که تیم‌های سرشناس فوتبال اروپا به دنبال جذب این هافبک جوان هستند. همانطور که مارکا گزارش داده بود، باشگاه رئال مادرید به دنبال آردا گولر استعداد 18 سالۀ فوتبال ترکیه و باشگاه فنرباغچه است و می‌خواهد این بازیکن جوان که در پست هافبک بازی می‌کند را به خدمت بگیرد. هر چند باشگاه میلان هم در جذب گولر جدی است و پیولی علاقه زیادی به این هافبک خلاق دارد. میلان آماده فعال کردن بند فسخ ۱۷.۵ میلیون یورویی این بازیکن است اما ایجنت او فعلا مانع از این انتقال شده است.

با وجود تمامی این موارد اما مدیران بلوگرانا اولویت‌های دیگری در بازار نقل و انتقالات تابستانی دارند و آردا گولر آن اولویت بارسا نخواهد بود. بارسلونا سخت به دنبال جذب یک هافبک دفاعی توانمند به عنوان جانشین سرخیو بوسکتس و همچنین ویتور روکه از اتلتیکو پارانائنزه برزیل خواهند بود. مدیران بارسلونا باید برای تک تک یوروهایی که در بازار نقل و انتقالات خرج می‌کنند دلیل موجهی داشته باشند و به همین دلیل استعداد 18 سالۀ فوتبال ترکیه اولویت آنها نخواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا فنرباغچه آردا گولر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

57 ღ میسون مونت ღ1402/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi