خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,205

رضا درویش در انتظار بازگشت علیرضا بیرانوند

رضا درویش در انتظار بازگشت علیرضا بیرانوند
مدیرعامل پرسپولیس در انتظار بازگشت علیرضا بیرانوند است

برای پایان دادن به تمام شایعاتی که مبنی بر جدایی احتمالی بیرو از پرسپولیس به گوش می رسد، رضا درویش در انتظار بازگشت این دروازه بان ملی پوش است.

به گزارش مستر90 ، صحبت هایی که طی روزهای اخیر در مورد علیرضا بیرانوند و احتمال جدایی او از پرسپولیس منتشر شده، اسباب نگرانی هواداران پرسپولیس را فراهم آورده است. همین موضوع باعث شده تا رضا درویش در جایگاه مدیرعامل پرسپولیس منتظر پایان بازی های ملی و بازگشت علیرضا بیرانوند به تهران بوده تا جلسه ای را با او برگزار کند.

در این مدت برخی از مدیران زیرمجموعه درویش با بیرانوند در تماس بوده و در فضایی آرام تر با او صحبت کرده اند ضمن این که ایجنت بیرو نیز وضعیت را متعادل تر از قبل می داند.

حال قرار است علیرضا بیرانوند که این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارد، به محض بازگشت به ایران در ساختمان باشگاه حاضر شده و پس از برگزاری جلسه ای با رضا درویش؛ توافقات نهایی را با پرسپولیس انجام دهد.

برچسب‌ها: پرسپولیس علیرضا بیرانوند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

56 ღ میسون مونت ღ1402/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi