خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

با وجود علاقه‌ تیم‌های عربستانی، روبرتو در بارسا می ماند

با وجود علاقه‌ تیم‌های عربستانی، روبرتو در بارسا می ماند
مدافع-هافبک آبی‌اناری‌ها بیش از سیزده فصل است که در تیم اصلی به بازی مشغول است.

مستر90 | سرجی روبرتو یکی از باسابقه‌ترین اعضای بارسلونا در تیم فعلی است که اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان در نوامبر 2010 انجام داد.

این بازیکن اسپانیایی هیچوقت بااستعدادترین چهره در باشگاه نبود، اما همیشه تلاش کرده تا بالاتر از سطح خودش در بارسلونا بازی کند، چرا که او به دنبال ادامه رویاهایش در بلوگراناست. پس از خداحافظی سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، روبرتو حالا تبدیل به بازیکنی شده که از او به عنوان کاپیتان اول باشگاه در فصل آینده یاد می‌کنند. این بازیکن چند پسته حتی قرارداد جدیدی هم با باشگاه امضا کرده است. اما در این میان چندین باشگاه از عربستان به حضور این بازیکن باسابقه علاقه‌مند هستند. مسئولان عربستانی که علاقه زیادی به ایجاد یک لیگ رقابتی در کشورشان دارد و در حال حاضر چندین نام بزرگ از اروپا را به خدمت گرفته‌اند، روبرتو را هم زیر نظر دارند. در واقع، طبق گزارش‌ها، این کشور نفت‌خیز خاورمیانه در مورد کهنه سرباز بارسلونا پرس‌وجوهایی کرده است.

اما به ادعای جرارد رومرو، با وجود علاقه‌مندی تیم‌هایی از عربستان سعودی، اما سرجی روبرتو همچنان می‌خواهد در بارسلونا به بازی ادامه دهد و قصد ترک این تیم را ندارد. علیرغم پیشنهادات مالی هنگفتی که به او ارائه شده است، اما روبرتو اصرار دارد که بخشی از بارسلونا باشد و برای جایگاهش در بلوگرانا بجنگد. به عقیده خود روبرتو او در 31 سالگی خودش قرار دارد و هنوز برای ترک باشگاه زود است، به‌خصوص اینکه او یکی از نفراتی است که از او به عنوان کاپیتان فصل آینده بارسلونا یاد می‌کنند. علاوه بر این موارد، ژاوی هم همیشه از سبک بازی این بازیکن تعریف کرده و مشکلی از حضور روبرتو در بارسلونا نداشته است.

برچسب‌ها: بارسلونا سرجی روبرتو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

43 ღ میسون مونت ღ1402/03/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi