خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,333

ستاره‌های تیم‌ملی، ژنرال خود را معرفی کردند!

ستاره‌های تیم‌ملی، ژنرال خود را معرفی کردند!
در ماه‌های گذشته که امیر قلعه‌نویی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته، او سعی کرده بهترین ارتباط را با بازیکنان بگیرد و نه تنها تفکرات فنی خود را در تیم ایران پیاده کند که از نظر روحی و روانی نیز روی آنها تاثیرگذار بگذارد. از این رو در تورنمنت کافا شاهد ایجاد جوی صمیمانه میان اعضای تیم ملی هستیم.

تیم ایران در شرایطی عصر سه‌شنبه دیدار پایانی تورنمنت کافا را مقابل ازبکستان برگزار می‌کند که طی روزهای گذشته برخی انتقادهای عجیب به سمت امیر قلعه‌نویی رفته و حملاتی باورنکردنی به پرافتخارترین مربی ایران شده است. قلعه‌نویی اما در تمام این مدت سعی کرده خویشتن داری کند و پاسخی به منتقدان که البته برخی‌هایشان پا را فراتر از انتقاد گذاشتند و به سمت توهین و افترا رفته‌اند ندهد.

سرمربی ایران در نشست خبری امروز خود قبل از مصاف با ازبکستان هم با رویی گشاده و در شرایطی که لبخند بر لب داشت، هیچ پاسخی به برخی صحبت‌ها در چند ساعت گذشته نشان نداد تا آرامش خود را به رخ بکشد.

نکته قابل توجه اما در تمرین امروز تیم ملی رخ داد؛ جایی که ستاره‌های ایران به شکلی نمادین و جالب حمایت قاطعانه خود را از سرمربی باتجربه تیم ملی نشان دادند. بازیکنان ایران امروز عکسی یادگاری را قبل از تمرین گرفتند و مسئله مهم این بود که از جمع اعضای کادر فنی و اجرایی و پزشکی فقط یک نفر در این قاب حضور داشت؛ امیر قلعه‌نویی.

بازیکنان تیم ایران اگرچه به تبعیت از سرمربی خود قصدی برای پاسخگویی و مصاحبه درباره برخی صحبت‌های عجیب علیه قلعه‌نویی ندارند، اما به این شکل حمایت ویژه‌شان از سرمربی تیم ملی را اعلام کردند.

فدراسیون فوتبال نیز با انتشار این عکس تیمی و البته با حضور تکی امیر قلعه‌نویی از کادر فنی از عبارت «متحد به نام "ایران" با اهدافی بزرگ» در قسمت کپشن استفاده کرد تا به نوعی غیرمستقیم به صحبت‌های مطرح شده طعنه بزند.

جالب اینکه تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی بعد از تمرین عصر امروز در تاشکند عکس تیمی معنادار را در صفحه شخصی خود با کپشن‌های مشابه استوری کردند تا مشخص شود ماجرای این قاب زیبا چه بوده است.

بنابراین بازیکنان تیم ملی با روحیه‌ای بالا و اتحادی بیشتر مقابل ازبکستان در فینال کافا قرار می‌گیرند تا بتوانند یک بازی تدارکاتی خوب را پشت سر بگذارند و البته که با جام قهرمانی به ایران برگردند.

برچسب‌ها: امیر قلعه‌نویی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

46 حسین قهرمان 741402/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi