خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,347

غایب بزرگ ازبکستان در فینال مقابل ایران!

غایب بزرگ ازبکستان در فینال مقابل ایران!
این خبری است که ولادو رادمانوویچ، مربی تیم فوتبال ازبکستان، در نشست خبری پیش از دیدار برابر ایران اعلام و اضافه کرد که کاتانچ به دلیل بیماری در مصاف با شاگردان امیر قلعه‌نویی و همین‌طور سالن نشست حضور نخواهد داشت.
فوتبال ایران پیش‌تر در جام ملت‌های آسیای 2019 امارات با عراق در شرایطی در یک گروه قرار گرفته بود که کاتانچ سرمربی تیم همسایه غربی ایران بود و آن مسابقه در یک بازی فشرده و پر از درگیری با تساوی بدون گل تمام شد.
خاطره بعدی فوتبال‌دوستان ایرانی از تقابل با تیم‌های کاتانچ به مقدماتی جام جهانی 2022 قطر بازمی‌گردد، که در بازی رفت 2 بر 1 به رهبری ویلموتس به عراق مسابقه را واگذار کردیم، اما در بازی برگشت تیم ملی ایران به رهبری اسکوچیچ با نتیجه یک بر صفر از سد تیم سخت‌کوش کاتانچ عبور کرد.
حالا باید دید ازبکستان که نشان داده تیمی منسجم به رهبری کاتانچ است، روز آینده در مصاف با ایران بدون حضور این مربی که به دلیل بیماری غایب بزرگ مسابقه است، چه عملکردی خواهد داشت.

برچسب‌ها: ولادو رادمانوویچ ازبکستان ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

48 حسین قهرمان 741402/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi