خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

سوتی عجیب در فینال جام حذفی انگلیس

سوتی عجیب در فینال جام حذفی انگلیس
شفقنا ورزشی_ اتفاق عجیبی در جشن قهرمانی جام حذفی انگلیس رخ داد و به گوندوغان کاپیتان منچسترسیتی مدال تعلق نگرفت.

به گزارش شفقنا ورزشی، پیروزی منچسترسیتی با درخشش گوندوغان برابر منچستریونایتد باعث شد که این تیم جام قهرمانی جام حذفی انگلیس را هم از آن خود کند.

این بازیکن توانست سریع‌ترین گل تاریخ فینال‌های این رقابت‌ها را در حالی که تنها ۱۲ ثانیه از شروع بازی گذشته بود به ثمر برساند تا نامش را برای همیشه در جام حذفی انگلیس ماندگار کند.

اما این پایان ماجرا نبود و در حالی که بازی ۱-۱ مساوی دنبال می‌شد، این ستاره آلمانی توانست بار دیگر گل دوم تیمش را هم وارد دروازه داوید دخیا کند تا نقش مهمی را در قهرمانی سیتی ایفا کرده باشد.

اتفاق عجیبی که پس از پایان بازی رخ داد این بود که او با خوشحالی از پله‌های معروف ومبلی بالا رفت اما شاهزاده ویلیام که وظیفه اهدای مدال و جام را داشت به او اطلاع داد که دیگر مدالی باقی نمانده است و تنها بلند کردن جام قهرمانی به او رسید.

حالا روزنامه دیلی میل خبر داده که اتحادیه فوتبال انگلیس مدالی را به صورت اختصاصی برای این بازیکن ارسال کرده تا او هم آن را به یادگار از این جشن قهرمانی در ویترین افتخاراتش داشته باشد و این اشتباه غیرمنتظره به نوعی جبران شود.

برچسب‌ها: منچستر سیتی ایلکای گوندوغان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

9 ایران ، خدا1402/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi