خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

سپاهان سهمیه مستقیم آسیا را گرفت

سپاهان سهمیه مستقیم آسیا را گرفت
به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اصفهان، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال طی روزهای گذشته اعلام کرد تیم فوتبال سپاهان موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شده است.

وب‌سایت فوتی رنکینگز که به صورت تخصصی اخبار و اطلاعاتی را در زمینه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین AFC کاپ و دیگر مسابقات ملی و باشگاهی که زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود را منتشر می کند، امروز نحوه برخورد تیم های در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرده است.

طبق ادعای این رسانه، تیم تراکتور به عنوان تیم چهارم ایران باید در مرحله پلی‌آف بازی کند و به این ترتیب سپاهان به همراه پرسپولیس و نساجی به صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد داشت.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ برتر فصل گذشته توانست عنوان نایب‌قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بگیرد.

برچسب‌ها: سپاهان لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

49 ایران ، خدا1402/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi