خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آمریکا
اتحاد آمریکا
12
2,104

بالوگان بازی برای تیم ملی آمریکا را به انگلیس ترجیح داد

بالوگان بازی برای تیم ملی آمریکا را به انگلیس ترجیح داد
مهاجم قرضی توپچی ها تمایلی به بازی برای سه شیر ها ندارد

بالوگان برای آمریکا توپ خواهد زد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، فولارین بالوگان مهاجم ۲۱ ساله آرسنال که به طور قرضی برای رنس فرانسه بازی می کند، تصمیم گرفته برای تیم ملی آمریکا به میدان برود. پدر و مادر بالوگان متولد نیجریه هستند اما خود او در نیویورک متولد شده است، زمانی که بالوگان دو ساله بود به همراه خانواده‌اش به انگلیس مهاجرت کرد و در سن ۸ سالگی به آکادمی آرسنال ملحق شد؛ او سابقه بازی در تمام رده های سنی انگلیس را دارد اما با وجود عملکرد درخشان در فصل جاری، به تیم ملی بزرگسالان انگلیس دعوت نشد و همین عامل او را بسیار ناراحت کرد.

بالوگان در فصل جاری طی ۳۶ بازی برای رنس در تمامی رقابت‌ها، ۲۰ گل و ۳ پاس گل به ثبت رسانده است و قرارداد قرضی او با این باشگاه فرانسوی در پایان فصل به پایان می رسد. قرارداد آرسنال با این مهاجم تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد اما اولویت باشگاه، فروش او در پنجره تابستانی پیش رو است. از میلان، اینتر، ناپولی، موناکو و مارسی به عنوان مشتریان این مهاجم ۳۰ میلیون یورویی نام برده می شود.

برچسب‌ها: فولارین بالوگان تیم ملی آمریکا لیگ فرانسه رنس آرسنال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

56 .p.s.g1402/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi