خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,111

فوری؛ PSG به دنبال استخدام یولیان ناگلزمان و تیری آنری

فوری؛ PSG به دنبال استخدام یولیان ناگلزمان و تیری آنری
قطریها تصمیم دارند بار دیگر تغییرات گسترده‌ای را در کادر فنی خود اعمال کنند

عملکرد گالتیه در دوران حضورش در PSG برای مدیران این تیم رضایت بخش نبوده و آن‌ها به دنبال برکنار کردن سرمربی فرانسوی هستند.

به گزارش اکیپ، مدیران PSG قصد دارند کریستوف گالتیه را تنها پس از یک سال حضور در راس کادرفنی تیمشان برکنار کنند. این سرمربی ۵۶ ساله یک سال دیگر با پاریسی ها قرارداد دارد اما عملکرد به نسبت ضعیف او در پارک دوپرنس و ناکامی در کسب لیگ قهرمانان و جام حذفی با ترکیبی پرستاره، او را در آستانه خروج از باشگاه قرار داده است.

مدیران و مالکان PSG برای هدایت تیمشان به سراغ یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن‌مونیخ رفته‌اند. گویا مذاکرات دو طرف از مدت‌ها قبل آغاز شده ‌و در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد.

گفته می شود در کنار ناگلزمان، یک چهره نام آشنای دیگر هم فصل آینده روی نیمکت پاریسی‌ها خواهد نشست: تیری آنری. اسطوره آرسنال که مدت‌ها دستیار روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک بود، هم اکنون به عنوان کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی حضور دارد و ناگلزمان او را به عنوان دستیار خود در پاریس در نظر گرفته و تماس های متعددی بین آن‌ها رد و بدل شده است.

برچسب‌ها: PSG کریستوف گالتیه فرانسه لیگ فرانسه یولیان ناگلزمان تیری آنری تیم ملی فرانسه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

59 .p.s.g1402/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi