خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,700

دربی مرگ و زندگی برای کاپیتان استقلال

دربی مرگ و زندگی برای کاپیتان استقلال
دربی شماره 101، برای کاپیتان استقلال، یک دیدار فوق‌العاده ویژه است.

فینال جام حذفی حساسیت ویژه‌ای برای کاپیتان استقلال دارد. سیدحسین حسینی بر خلاف فصل گذشته، امسال نتوانست هواداران تیمش را راضی کند و بعد از تساوی خانگی استقلال مقابل صنعت نفت بود که انتقادها از او در فضای مجازی به اوج رسید و برخی هواداران استقلال خواهان جدایی او از تیمشان در پایان فصل شدند.

سیدحسین که قراردادش با استقلال در پایان بازی امشب به پایان می‌رسد، امیدوار است خروجی فینال جام حذفی به شکلی باشد که اگر قرار به ادامه همکاری او با استقلال باشد، کسی علیه این اتفاق، موضع نگیرد. اگر استقلال برنده دربی شود و حسینی هم در این اتفاق نقش داشته باشد، استقلالی‌ها از ماندن او در تیمشان استقبال خواهند کرد اما اگر پرسپولیس برای دومین بازی متوالی، رقیب سنتی‌اش را شکست دهد، احتمال ادامه همکاری استقلال با حسینی، به حداقل خواهد رسید.

عبور از رحمتی؟

جدا از اینکه دربی شماره 101، اهمیت بسیار زیادی در آینده همکاری استقلال با دروازه‌بانش دارد، دیدار امشب، به لحاظ آماری هم برای حسینی، حیاتی است.

حسینی تا به حال توانسته با استقلال به چهار قهرمانی برسد؛ در اولین فصل آبی‌پوش شدنش با استقلال مدل امیر قلعه‌نویی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد، در فصل ۹۶/۹۷ توانست به همراه آبی‌های پایتخت فاتح رقابت‌های جام حذفی شود و در یک سال اخیر توانسته به دو جام لیگ برتر و سوپرجام برسد و همین سبب شده تا او به لحاظ تعداد جام در استقلال، آماری مشابه سیدمهدی رحمتی داشته باشد.

در صورت پیروزی استقلال در دیدار حیثیتی امشب حسینی به دومین دروازه‌بان پرافتخار تاریخ باشگاه استقلال بدل می‌شود و با عبور از رحمتی با ۵ جام پشت سر ناصر حجازی قرار خواهد گرفت. مرحوم حجازی در دوران حضورش در استقلال، ۴ قهرمانی در جام باشگاه تهران، دو قهرمانی در لیگ سراسری و یک قهرمانی در آسیا را با این تیم جشن گرفت.

طلسم شکسته می‌شود؟

حسینی که تا به امروز در ۹ دربی به میدان رفته، هرگز نتوانسته در وقت‌های قانونی در برابر پرسپولیس جشن پیروزی بگیرد و حالا امیدوار است تا با عملکرد خوب خود به این مهم برسد. ضمن اینکه حسینی در ۹ بازی قبلی خود در برابر قرمزها تنها دو کلین‌شیت داشته است.

برچسب‌ها: استقلال سید حسین حسینی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

43 Sporties_fa@1402/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi