خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,720

استقلال برای امضای قرارداد دلاری مذاکره می‌کند

استقلال برای امضای قرارداد دلاری مذاکره می‌کند
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد باید راهکاری برای عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی پیدا کرد.

ظهر امروز بود که محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به صورت رسمی از ممنوعیت عقد قرارداد ارزی با مربیان و بازیکنان شاغل در ورزش ایران خبر داد.

دستور معاون اول رییس ‌جمهور توسط وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ شده و همین امر نگرانی هایی را درباره مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در تیم‌های مطرح فوتبال هم ایجاد کرده است.

این مساله امروز از سوی خبرنگاران با حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در میان گذاشته شد. او پاسخ داد:‌«به هر حال باید راهکاری برای این مساله پیدا شود. این موضوع تازه امروز اعلام شده و قطعا باید راهکاری پیدا شود.»

مدیران استقلال قصد دارند در روزهای آینده همراه با سایر مدیران باشگاه‌های لیگ برتری در این خصوص مذاکراتی داشته باشند و برای حل کردن این امر اقدام کنند.

بی‌شک ابلاغ رسمی این داستان می‌تواند باعث جدایی بسیاری از نفرات خارجی شاغل در فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی و ترک کشور ایران توسط آنها شود.

برچسب‌ها: استقلال قرارداد ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

5 Sporties_fa@1402/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi