خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

ستاره مورد علاقه ژاوی توپ طلا نمی‌خواهد!

ستاره مورد علاقه ژاوی توپ طلا نمی‌خواهد!
بارسلونا فصل را با قهرمانی در لالیگا به پایان رساند تا حداقل یک جام به هواداران خود هدیه کند. پدری، ستاره جوان آبی اناری ها با وجود مصدومیت هایی که داشت در 26 بازی برای تیم ژاوی به میدان رفت و 6 گل زد و یک پاس گل داد.

خیلی ها از پدیده مورد علاقه سرمربی بارسلونا به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ فوتبال دنیا در سال های آینده یاد می کنند که می تواند برای کسب جوایز بزرگی چون توپ طلا نیز امیدوار باشد. پدری اما معتقد است که این جوایز اولویت و هدف اصلی او نیست.

او در گفت و گوی اخیر خود در این مورد گفت: "می‌خواهم تا جایی که ممکن است در عرصه ملی و باشگاهی افتخار کسب کنم. در زمینه شخصی اما هرگز برای خودم چالشی مثل توپ طلا یا یک جایزه دیگر را در نظر نگرفته ام. اما همواره سعی می‌کنم تا پیشرفت کنم و خودی را به چنین سطحی برسانم که مدعی کسب این جوایز باشم."

به عقیده پدری او جوایزی را تا کنون برنده شده که خیلی‌ها شانس کسب آن را پیدا نمی‌کنند: "برنده شدن چنین جایزه ای دیوانه کننده خواهد بود اما من قصد ندارم آن را به عنوان یک هدف برای خودم تعیین کنم. قبلا جوایزی مثل کوپا و پسر طلایی را کسب کرده ام؛ جوایزی که فکر می‌کنم هر کسی فرصت کسب آنها را ندارد."

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی پدری لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

41 ※宲會 King 會宲※1402/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi