خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,730

آرش رضاوند: گلزنی در فینال؟ قهرمانی مهم‌ تر است

آرش رضاوند: گلزنی در فینال؟ قهرمانی مهم‌ تر است
آرش رضاوند درباره دربی 101 صحبت کرد.
تیم فوتبال استقلال در حالی امشب دربی 101 را در دیدار نهایی جام حذفی مقابل رقیب سنتی برگزار خواهد کرد که شکست در دیدار اخیر بین این دو تیم، مقدمه خروج استقلالی‌ها از کورس قهرمانی لیگ برتر را رقم زده و حالا این فرصت در کمترین زمان برای شاگردان ساپینتو پیش آمده تا ضمن جبران نتیجه دربی 100، با برتری در این بازی حساس یک جام قهرمانی را برای استقلال به ارمغان بیاورند.

استقلالی‌ها در هفته‌های اخیر و بعد از چند پیروزی پرگل حالا امیدوار هستند با قهرمانی در جام حذفی به فصل پر فراز و نشیب خود به بهترین شکل ممکن پایان داده تا یک بار دیگر رقیب پرسپولیس، این‌بار در تک رقابت سوپر جام شوند. امری که آرش رضاوند، هافبک طراح و گلزن آبی‌پوشان نیز به آن اعتقاد دارد و می‌گوید: «امیدوارم برنده دربی فینال جام حذفی ما باشیم تا بتوانیم یک بار دیگر با این تیم در سوپرجام بازی کنیم.» درخصوص دربی 101، آخرین شرایط استقلال و سایر مسائل مرتبط دیگر دقایقی با آرش رضاوند همکلام شدیم که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

صحبت را از بازی با نساجی آغاز کنیم. دیداری که با برتری پرگل استقلال به پایان رسید تا حریف پرسپولیس در بازی پایانی جام حذفی بشوید.

هفته گذشته بازی خوب و لذتبخشی را جلوی نساجی پشت سر گذاشتیم و خداراشکر این بازی با برد پرگل استقلال همراه شد ضمنا از اینکه موفق شدم در این دیدار یک بار دیگر برای تیم محبوبم گلزنی کنم بسیار خوشحال هستم و امیدوارم این روند را همراه با تیم به‌خصوص در بازی فینال همچنان ادامه بدهیم.
دوباره به پرسپولیس رسیدید تا یک بار دیگر شاهد برگزاری دیدار دربی باشیم. درخصوص این دیدار صحبت می‌کنی؟

در هر صورت این دیدار همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد. البته ما قهرمانی را می‌خواهیم و قبل از اینکه پرسپولیس هم به فینال صعود کند گفته بودم برایمان فرقی نمی‌کند چه تیمی به بازی پایانی برسد چون ما فقط قهرمانی این رقابت‌ها را می‌خواهیم. اما حالا که پرسپولیس به فینال رسیده با همه توان خود به میدان می‌رویم تا ضمن انتقام شکست در دیدار لیگ برتر، با یک عنوان قهرمانی، دل هواداران را شاد کنیم. فارغ از دیدار با پرسپولیس که حساسیت‌های خاص خودش را دارد، ما به این دیدار فقط به چشم فینال جام حذفی نگاه می‌کنیم و باید برنده این بازی باشیم.
خودت چه حس و حالی برای این دیدار داری. این بازی برای تو با سایر بازی‌ها تفاوتی ندارد؟

این دیدار برای همه بازیکنانی که آن را تجربه می‌کنند متفاوت است اما امیدوارم فارغ از این مباحث که به آن اشاره کردید و همه اتفاقاتی که در این دیدار می‌افتد، اول یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را از دو تیم شاهد باشیم و درنهایت هم همزمان با به صدا درآمدن سوت پایان بازی برنده مسابقه استقلال باشد.
درباره داوری این مسابقه صحبت می‌کنی؟ استقلالی‌ها درخواست داشتند یک داور خارجی برای این مسابقه انتخاب شود. قضیه چه بود؟

قبلا گفته بودیم باید برای دیدارهای حساس فوتبال کشور از جمله بازی‌های دربی، با توجه به شرایط حاکم بر این روزهای فوتبال کشور داور خارجی بیاورند اما حالا که آقای خورشیدی انتخاب شده فقط از وی انتظار عدالت و مساوات را داریم تا دوباره اتفاقات دربی‌های اخیر تکرار نشود.
تو هنوز با استقلال قرارداد داری و این یعنی فصل بعدی هم در این تیم ماندنی هستی؟

بعد از دیدار فینال در این خصوص صحبت می‌کنم و تصمیم‌گیری خواهم کرد. ما امسال مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم. البته به شخصه از لحاظ فنی سال خوبی را سپری کردم و در چند دیدار هم برای تیم گلزنی کردم و از شرایط خودم راضی هستم. اما الان قضیه بازی فینال برابر پرسپولیس با همه دیدارهای قبلی متفاوت است و امیدوارم فصل‌مان به قهرمانی ختم شود.
یعنی هنوز تصمیمت را نگرفتی؟

الان همه تمرکز و ذهنیت من روی بازی فینال و موفقیت در این دیدار است. می‌خواهم حواسم جمع این بازی باشد تا ان‌شاءالله شب خوبی را برای استقلالی‌ها رقم بزنیم. اجازه بدهید در این مورد بعدا صحبت کنیم.
دوباره به دیدار با پرسپولیس برگردیم. حتما می‌دانی اگر استقلال برنده شود یک بار دیگر این دیدار یعنی دربی در سوپرجام تکرار خواهد شد؟

بله درست است و امیدوارم برنده دربی فینال جام حذفی ما باشیم تا بتوانیم یک بار دیگر با این تیم در سوپرجام بازی کنیم.
به گلزنی در دیدار امشب هم فکر می‌کنی؟

برای این دیدار مهم‌ترین موضوع این است که امشب حریف خود را شکست دهیم و جام قهرمانی را کسب کنیم. حالا در ادامه اگر خدا بخواهد بتوانم در این دیدار گلزنی کنم یا پاس گل بدهم و به این ترتیب قهرمان شویم، حتما خوشحالی من هم چند برابر خواهد شد. اما باز هم تاکید می‌کنم مهم‌تر از هر چیزی حتی گلزنی من، برنده شدن در این دیدار و قهرمانی تیم است.
برای هواداران در آستانه دیدار چه صحبتی داری؟

از آنها همیشه ممنونم. هواداران در این شرایط سخت هیچ‌گاه تیم را تنها نگذاشته‌اند. نمونه آن هم بازی هفته قبلی برابر نساجی که در روز غیر تعطیل و ساعت نامناسب آمدند و حمایت‌مان کردند. مطمئنم برای این بازی امشب هم از حمایت پرشور آنها بهره‌مند خواهیم شد و ما هم با تمام انرژی می‌آییم تا پیروزی در این دیدار و قهرمانی در جام حذفی را به آنها تقدیم کرده و زحمات آنها را جبران کنیم.
در بازی‌های اخیر آنها از تو حمایت ویژه‌ای کرده‌اند.

من به این هواداران احساس دین می‌کنم. یک روز خودم تیم را در همین سکوهای ورزشگاه آزادی تشویق می‌کردم و حالا که داخل زمین هستم تلاش می‌کنم تا با همه عشقم، پیراهن استقلال را بر تن کرده و با جان و دل برای این تیم بازی کنم. من عاشق شاد کردن هواداران هستم چون هنوز هم خودم را از جنس آنها می‌دانم. آنها همیشه به من لطف دارند و من همه تلاشم را می‌کنم تا هر زمانی که پیراهن استقلال را بر تن می‌کنم برای شادی دل‌شان همه کار بکنم.

برچسب‌ها: استقلال آرش رضاوند جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

38 Sporties_fa@1402/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi