خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

راز بازی نکردن مطهری در دربی قبل فاش شد!

راز بازی نکردن مطهری در دربی قبل فاش شد!
استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر روز 3 اردیبهشت ماه دربی برگشت لیگ برتر را مقابل پرسپولیس برگزار کرد و یک بر صفر شکست خورد. بازی‌ای که آبی ها به واسطه شکست در آن قهرمانی در لیگ برتر را هم از دست دادند.

یکی از انتقادهای جدی‌ای که بعد از آن بازی به ریکاردو ساپینتو مطرح شد، فیکس نبودن ارسلان مطهری بود. مهاجم گلزن استقلال که پیش از این در دربی‌ها 4 گل زده و خیلی‌ها بر این باور هستند که او در دربی‌ها بازیکن دیگری می‌شود،‌ در شرایطی که انگیزه زیادی برای افزایش گل‌های زده خود و رسیدن به رکورد بهترین گلزنی استقلالی تاریخ دربی داشت، در دربی 100 نیمکت نشین شد و همین حالا نیز بسیاری از طرفداران استقلال بابت آن موضوع ناراحت هستند.

حالا با گذشت بیش از یکماه از آن بازی و نیمکت نشینی مطهری ، سرمربی استقلال قبل از بازی فینال حذفی در این خصوص به صحبت پرداخت. ساپینتو وقتی با سوالی درباره اینکه آیا مطهری در بازی چهارشنبه با پرسپولیس بازی می‌کند یا نه،‌با بیان اینکه جواب این پرسش را نمی‌دهد و نمی‌گوید که ترکیبش را چگونه می‌چیند،‌ بابت اینکه در یکماه گذشته هیچ‌کس از او بابت این موضوع سوالی نپرسیده و حالا چنین پرسشی مطرح می‌شود گلایه کرد و گفت:‌«می‌خواهم یک چیز به شما بگویم. آیا اصلا از من پرسیدید که چرا ارسلان را در دربی قبل نگذاشتم؟ هیچ کدام از شما از من پرسیدید که چرا ارسلان را در ترکیب اصلی قرار ندادم؟ شما این را از من نپرسیدید.»

1881626
ساپینتو در ادامه این بحث اعلام کرد که ارسلان در بازی قبلی با پرسپولیس صد درصد آماده نبوده است. او همچنین گفته به خاطر مشکلات مالی که گریبان باشگاه را گرفته بود،‌ ارسلان و برخی دیگر از بازیکنان شرایط روحی خوبی نداشتند. او همچنین تاکید کرد که شکست استقلال در بازی قبلی با پرسپولیس به خاطر فیکس نبودن ارسلان نبوده است.

سرمربی استقلال که مشخصا از انتقادها درباره بازی ندادن به ارسلان در دربی 100 ناراحت است، در آخر صحبت‌هایش گفت:‌«می‌توانستید این را از من بپرسید. اما الآن دیگر نمی‌توانم بگویم چرا ارسلان آماده نبود (با خنده) ولی بعد از بازی می‌توانید این را از من بپرسید!»

برچسب‌ها: استقلال ارسلان مطهری

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

25 Sporties_fa@1402/03/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi