خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

ترابی و قهرمانی حذفی

ترابی و قهرمانی حذفی
مهدی ترابی ستاره تیم پرسپولیس درباره فینال جام حذفی می‌گوید: استقلال انگیزه بالایی برای گرفتن جام دارد و ما هم دنبال قهرمانی دوباره در این فصل هستیم.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس با برتری ۳ بریک مقابل تیم هوادار موفق شد به فینال رقابت‌های جام حذفی کشور راه پیدا کند. بدون کوچک‌ترین تردیدی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار با تیم هوادار در نیمه نهایی جام حذفی مهدی ترابی بود که گرچه گل نزد اما یک پنالتی گرفت و یک پاس گل هم به وحید امیری داد.

شنیدن تازه‌ترین صحبت‌های مهدی ترابی خالی از لطف نیست.

در ۹ دقیقه ۲ گل زدید و شاید خیلی‌ها تصور کردند شما می‌توانید گل‌های بیشتری به تیم هوادار بزنید اما این طور نشد و تنها یک گل دیگر در نیمه دوم زدید. چرا؟
هوادار تیم خوبی است که شاید به قول شما در ۹ دقیقه اول بازی غافلگیر شد. ما دو گل زدیم اما به هر حال تیم رقیب هم برای نخوردن گل‌های بیشتر برنامه ریزی کرد و توانست نیمه اول را با همان نتیجه به پایان برساند.

برچسب‌ها: ترابی قهرمانی پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

19 امیرنازمن091402/03/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi