خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار سپاهان
اتحاد سپاهان
11
9,261

پایان شگفت‌انگیز فصل برای کاپیتان سپاهان

پایان شگفت‌انگیز فصل برای کاپیتان سپاهان
جلال علی‌محمدی اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین فصول حرفه‌ای خود را در لیگ بیست و دوم سپری کرد.
به گزارش "ورزش‌سه"، هر چند شروع رقابت‌های لیگ بیست و دوم با اما و اگرهای زیادی برای علی‌محمدی همراه شد و زمزمه‌هایی نیز درباره جدایی این بازیکن به گوش می‌رسید، اما مورایس که کیفیت فنی این بازیکن را در تمرینات دیده بود، خواستار تمدید قراردادش شد.
با این حال بدشانسی سراغ علی‌محمدی آمد و در حالی که مقابل استقلال در اولین بازی فصل روی نیمکت حضور داشت، پیش از هفته دوم مصدومیتی تقریبا طولانی مدت او را از دسترس کادر فنی در نیمی از مسابقات نیم فصل اول خارج کرد و او پس از 7 مسابقه برای اولین مرتبه در دیدار هفته نهم برابر صنعت نفت آبادان از دقیقه 85 به جای مسعود ریگی وارد زمین شد.
در ادامه اما هر چه روزها و هفته‌ها گذشت، شرایط برای علی‌محمدی هم در ترکیب سپاهان بهتر شد. کار به جایی رسید که در نیم فصل دوم علی‌محمدی در کنار ریگی و کریمی به یکی از سه ضلع مثلث میانی طلایی‌پوشان بدل شد و جالب اینکه حتی وقتی از نورافکن یا فرناندز هم در مرکز زمین استفاده می‌شد، علی‌محمدی موفق به حفظ جایگاهش شده بود و در این بین سپاهان هم در نیم فصل دوم فوق‌العاده کار کرد و کسب 12 پیروزی، 2 تساوی و تنها یک شکست مقابل تراکتور نشان می‌دهد، مورایس رفته رفته توانسته ترکیب اصلی تیمش را پیدا کند.

نکته دیگر درباره علی‌محمدی این بود که عملکرد او سبب شد مسعود ریگی که یکی از نفرات اصلی سپاهان بود، با آماده شدن مانوئل فرناندز در هفته‌های پایانی، جایی در ترکیب اصلی پیدا نکند و این کاپیتان اول سپاهان بود که یک خط جلوتر از نیلسون و دانشگر وظیفه بازیسازی و توپ‌رسانی را به هافبک های هجومی و مهاجمین برعهده داشت.
علاوه بر این سپاهان که پس از جدایی احسان حاج صفی در پایان لیگ بیست و یکم، طی لیگ بیست و یکم بارها کاپیتان‌های خود را در طول یک مسابقه تغییر می‌داد، با حضور ثابت علی‌محمدی دیگر این مشکل را نداشت و این بازیکن در نیم فصل دوم و در بسیاری از مسابقات بازوبند کاپیتانی را بر دست داشت.

احتمالا اهالی فوتبال شاید انتظار این را نداشتند که علی‌محمدی در میان تیم پرستاره سپاهان بتواند جایی در ترکیب اصلی پیدا کند، اما این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت بدهنگام توانست به فرم خوبی برسد و در بهترین شرایط فصل را تمام کرد، تا در فصل آینده هم احتمالا یکی از نفرات اصلی مورد نظر مورایس و دستیارانش باشد.

برچسب‌ها: سپاهان کاپیتان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

24 ســپــاهـان1402/03/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi