خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,053

کنفرانس خبری مهم لاپورتا در مورد پرونده نگریرا

کنفرانس خبری مهم لاپورتا در مورد پرونده نگریرا
فوتبال اسپانیا در دو ماه اخیر تحت‌تأثیر پرونده نگریرا بوده که باعث شده حواشی بسیاری درباره رابطه باشگاه بارسلونا با کمیته داوران لالیگا ایجاد شود.
1851162

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، از زمان مطرح شدن پرونده نگریرا و متهم شدن این باشگاه به پرداخت رشوه به نایب‌رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، با حالتی تهاجمی به دفاع از باشگاهش پرداخته و مدعی شده که کارزاری برای بدنام کردن بارسا به راه افتاده است.
1834123

چندی پیش خوان لاپورتا به شکلی بی‌رحمانه به رئیس لالیگا هم تاخت و در مورد این پرونده هم تاکید کرد که تحقیقات داخلی در حال انجام است. او دو ماه پیش وعده یک نشست خبری برای شفاف‌سازی بیشتر داده بود و سرانجام امروز اعلام شد که دوشنبه هفته بعد ساعت 11 به وقت محلی (12:30 به وقت تهران) در کنفرانسی خبری توضیحات مفصلی در مورد پرونده نگریرا خواهد داد. باید دید لاپورتا چه توضیحاتی در مورد این قضیه جنجالی ارائه خواهد کرد.

برچسب‌ها: بارسلونا لیونل مسی خوان لاپورتا پاری سن ژرمن لالیگا اسپانیا فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

54 ※宲會 King 會宲※1402/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi