خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,740

فتح الله زاده دوئل با قربان زاده را باخت ولی در استقلال ماند

فتح الله زاده دوئل با قربان زاده را باخت ولی در استقلال ماند
پس از عدم توانایی تیم مدیریتی باشگاه استقلال در تامین منابع مالی پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی و قرار گرفتن این تیم در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد هر چند که هیات مدیره باشگاه استقلال با کناره‌گیری او مخالفت کرد.
در همین خصوص امروز حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت به نوعی زمان جدایی فتح‌الله‌زاده از استقلال را اعلام کرد و گفت: بنده موضوع را به آقای پولادگر معاون ورزش قهرمانی ارجاع دادم تا در جلسه هیات مدیره مطرح کنند که همین اتفاق هم رخ داد و سه عضو هیات مدیره رای به ماندن آقای فتح الله زاده دادند. چون اصل را بر خرد جمعی و تصمیم گیری بر این اساس قرار داده ایم، مدیرعامل باشگاه استقلال تا پایان فصل ماندنی است.

وزیر ورزش در حالی اعلام کرده تا پایان فصل مدیریت استقلال تغییر نمی‌کند که پیش از این گفته می‌شد در صورتی که مدیرعامل استقلال نتواند تا پایان فروردین مطالبات استراماچونی را پرداخت کند و جرایم جدیدی در انتظار استقلال باشد، فتح‌الله‌زاده قطعا از استقلال خواهد رفت.

نکته جالب اینکه رئیس سازمان خصوصی سازی در مناظره تلویزیونی برنامه فوتبال برتر، شدیدا با مدیرعامل باشگاه استقلال به چالش خورده بود و فتح‌الله‌زاده مدعی شده بود در صورت اثبات بخشی از ادعای قربان‌زاده، او از استقلال خواهد رفت. ادعای قربانزاده هم روز بعد ثابت شد تا فتح الله زاده بازنده مناظره و مجادله فوتبال برتر لقب بگیرد اما سجادی وزیر ورزش گفت او فعلا در استقلال ماندنی شده است.

با توجه به اینکه فعلا فتح‌الله‌زاده در استقلال ماندنی شده، یک اتفاق عجیب افتاده چرا که افکار عمومی هم رای به بازنده بودن فتح الله زاده دادند اما در نهایت تا این لحظه در استقلال تغییری به وجود نیامد.

در یکی دو روز گذشته بسیاری از ادعاهای قربان زاده ثابت شد. ادعاهایی که روی آنتن زنده باعث عصبانیت شدید مدیرعامل باشگاه استقلال شده بود!

برچسب‌ها: استقلال تهران فتح الله زاده

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

36 النصر رامسر1402/01/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi