خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار مارسی
اتحاد مارسی
31
596

مارسی بدنبال جوان آینده دار ترک تبار

مارسی بدنبال جوان آینده دار ترک تبار
سایت خبری المپیک مارسی - ستاره جوان ترک، گزینه ایدئال پابلو لونگوریا برای جوان سازی تیم است

در زمستان امسال، پابلو لونگوریا سه بازیکن خوب با نام های روسلان مالینوفسکی، عزالدین اوناهی و ویتینیا به خدمت گرفت. اما در تابستان امسال، مارسی همچنان نیاز به تقویت مجدد تیم خود دارد. رئیس‌ باشگاه المپین از قبل به جذب آردا گولر بازیکن ترکیه‌ای فکر می‌کند.

پابلو لونگوریا در حال حاضر روی پنجره نقل و انتقالات تابستانی کار می کند و باید مشخصات آردا گولر، بازیکن جوان فنرباغچه را بررسی کرده باشد. در 18 سالگی، او اولین بازی خود را در فصل گذشته انجام داد و او در فصل پیش نیز درخشیده است. اما عملکرد او در این فصل لیگ اروپا موجب شده است که درباره او صحبت شود.

تیم های زیادی گولر را می خواهند

طبق اطلاعات La Gazzetta dello Sport، المپیک مارسی یکی از گزینه های احتمالی برای آردا گولر خواهد بود. برای رئیس مارسی، این جوان ترک بهترین گزینه برای جوان‌سازی نیروی کار خود خواهد بود. مارسی مایل است برای جذب او 15 میلیون یورو خرج کند، اما فنرباغچه انتظار بسیار بیشتری دارد. منچسترسیتی، آرسنال، بارسلونا و قطر سنت ژرمن نیز وضعیت او را دنبال می کنند. این معامله برای پابلو لونگوریا، که منابع مالی بسیار کمتری نسبت به سایر رقبا دارد، پیچیده خواهد بود.

برچسب‌ها: مارسی فنرباغچه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

105 F.c Marseille1402/01/09

Sporties_fa@: عالی می شه

10 فروردين (08:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi