خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

به هم خوردن انتقال مدافع راست آرزانتینی به بارسا

به هم خوردن انتقال مدافع راست آرزانتینی به بارسا
بارسلونا در تلاش است تا با توجه به احتمال منتفی شدن خوان فویث، با یک مدافع راست دیگر به توافق برسد.
در شرایطی که انتقال خوان فویث از ویارئال به بارسلونا منتفی به نظر می‌رسد، ژاوی و باشگاه کاتالان در جست‌وجوی مدافع راستی جدید برای فصل آینده هستند.
باشگاه بارسلونا برای خرید فویث باید بند آزادسازی او را با پرداخت مبلغ 60 میلیون یورو آزاد کند که با توجه به وضعیت مالی نه چندان مطلوب این باشگاه امکان‌پذیر نیست.
فویث در سال 2020 به صورت قرضی راهی ویارئال شد و یک سال بعد این انتقال دائمی شد. او برخلاف فصل اول حضورش بعد از دائمی شدن قرارداد خود به یکی از بازیکنان کلیدی ویارئال تبدیل شد و چندی پیش نیز توانست با تیم ملی آرژانتین فاتح جام جهانی 2022 شود.
بنجامین پاوارد در این شرایط یکی دیگر از گزینه‌های ایده‌آل بارسا به شمار می‌رود. قرارداد این بازیکن با بایرن مونیخ در سال 2024 به پایان می‌رسد. این بازیکن فرانسوی اما اخیرا اعلام کرده که از حضور در آلمان راضی است و جذب او هم برای باشگاه کاتالان به هیچ عنوان آسان نیست.
از توماس مونیه، مدافع دورتموند نیز به عنوان گزینه دیگر بارسا یاد می‌شود که تا سال 2024 با تیم آلمانی قرارداد دارد اما به جدایی از این تیم در تابستان می‌اندیشد.

برچسب‌ها: بارسا خوان فویث ویارئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

77 N.flying1401/12/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi