خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

تماس بارسلونا با مدافع فرانسوی بایرن مونیخ

تماس بارسلونا با مدافع فرانسوی بایرن مونیخ
به نظر می رسد که بنجامین پاوارد، مدافع راست فرانسوی بایرن مونیخ آخرین فصل حضور خود را در جمع باواریایی ها تجربه می کند چرا که تیم آلمانی اجازه داده که او با تیم هایی که به دنبالش هستند مذاکره کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که بارسلونا با داشتن نصیر مزروعی و استانیسیچ دیگر نیازی به بنجامین پاوارد ندارد و به همین ترتیب مشکلی با جدا شدن او ندارد. در این میان بارسلونا به دنبال جذب یک مدافع راست در پنجره های نقل و انتقالاتی است چرا که آن ها در این پست نیاز به بازیکن دارند.
در حقیقت هکتور بیرین که در تابستان گذشته به بارسلونا پیوست نتوانسته است انتظارات را بر آورده کند و همین قضیه موجب شده است تا سران آبی و اناری ها همچنان به دنبال جذب یک بازیکن جدید باشند.

به نقل از کیکر، نمایندگان بنجامین پاوارد با بارسلونا در تماس بوده اند و صحبت هایی میان آن ها پیرامون انتقال بازیکن فرانسوی به بارسلونا رد و بدل شده است. البته بعید به نظر می رسد که پاوارد در ژانویه به بارسلونا برود چرا که بایرن مونیخ با توجه به مصدومانی که دارد، اقدام به حفظ او برای نیم فصل پیش رو خواهد کرد و ممکن است چنین انتقالی در تابستان بعدی رقم بخورد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ - آلمان بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

47 Fc Folad Tabriz1401/10/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi