خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,854

یامگا دربی حساس را از دست داد!

یامگا دربی حساس را از دست داد!
جدا از اینکه دربی برگشت لیگ برتر با شکست استقلال مقابل پرسپولیس همراه بود و سرنوشت قهرمان بازی‌ها با همین مسابقه تغییر پیدا کرد، اما خبر بدتر برای آبی‌ها مصدومیت کوین یامگا در لحظات پایانی نیمه نخست بود که بخاطر کشیدگی شدید کشاله ران مجبور به تعویض شد.

کوین یامگا پس از اینکه در اواخر نیمه نخست دربی ۱۰۰ توپ مهدی عبدی را دفع کرد، با مصدومیت مواجه شد و نتوانست به بازی ادامه دهد که پس از این مسابقه نیز در هیچ‌یک از دیدارهای استقلال حضور نداشته و فقط در روزهای گذشته در کنار دیگر شاگردان ریکاردو ساپینتو مشغول به تمرین شده است.

یامگا که در فصل اخیر لیگ برتر یکی از موثرترین بازیکنان استقلال بود و هفت گل به ثمر رساند و در کنار آن، روی ایجاد موقعیت و گل‌های تیمش موثر بود، پس از دربی در سه دیدار پایانی لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان، مس رفسنجان و تراکتور نتوانست به میدان برود و به فرانسه سفر کرده بود که مصدومیت او هنوز برطرف نشده است.

برچسب‌ها: یامگا استقلال پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

29 حسین قهرمان 741402/03/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi