خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

شکایت کیفری داور بازی پرسپولیس از مازیار زارع!

شکایت کیفری داور بازی پرسپولیس از مازیار زارع!
48 ساعت پس از بازی جنجالی پرسپولیس و ملوان، ماجراهای این دیدار ادامه‌ دارد و در جدیدترین اتفاق داور مسابقه از مازیار زارع بابت اتهام‌های تند شکایت کرده است.
بازی سرد و کسل‌کننده ملوان - پرسپولیس ناگهان با یک گل و برخورد مشکوک به پنالتی تبدیل به پرخبرترین بازی این هفته لیگ برتر ایران شد. گل یورگن لوکادیا در حالی پرسپولیس را پیش انداخت که دقایقی بعد برخورد مومنی و بیرانوند در محوطه جریمه با دستور ادامه بازی از سوی علی صفایی مواجه شد تا نیمکت ملوان در مرز تنش و التهاب پیش برود اما همه چیز از دقیقه 90+1 شروع شد؛ جایی که داور چهارم آتش بیار معرکه شد.
ماجرا از این قرار است که پس از تعویض صادق بارانی در دقیقه نود، او روی نیمکت نسبت به تعویض یا شاید نتیجه بازی اعتراض کرد و در حالی که بطری را روی زمین می‌کوبید، غرولندهایی را نیز انجام داد که به گوش داور چهارم، سعید رحیمی‌مقدم، رسید. این جایی که شاید انتظار می‌رفت داور چهارم با سعه صدر بیشتری برخورد کند و از این صحنه بگذرد اما او مدام از طریق هدست به داور می‌گفت که باید یک کارت زرد به صادق بارانی نشان بدهد.
صفایی ابتدا این موضوع را نادیده گرفت اما زمانی که با تاکید داور چهارم مواجه شد، به سراغ صادق بارانی رفت و به خاطر این رفتار غیرورزشی، یک اخطار به او نشان داد. این اخطاری است که آتش زیر خاکستر مازیار زارع را شعله‌ور کرد و باعث شد تا او به اعتراض از کنار خط رضایت ندهد و برای برخورد با داور مسابقه وارد زمین شود؛ مشابه و چه بسا شدیدتر از رفتاری که یحیی گل‌محمدی در آخرین دربی برگزارشده انجام داد و شاید نقطه مشترک هر دو آنها اثرگذاری حداقلی تصمیم داور بر نتیجه بازی باشد
حالا باید منتظر بررسی کمیته داوران از عملکرد تیم داوری این بازی ماند و از سوی دیگر کمیته اخلاق و انضباطی نیز احتمالا وارد ماجراهای این بازی خواهد شد؛ هرچند که شکایت داور بازی از مازیار زارع، موضوع مستقلی است که برای اعاده حیثیت از این داور باتجربه انجام شده و احتمالا به سوژه جالب فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

برچسب‌ها: پرسپولیس تهران ملوان بندر انزلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

71 رعال محمد1401/07/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi