خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

رسمی؛ لیاندرو پاردس به یوونتوس پیوست

رسمی؛ لیاندرو پاردس به یوونتوس پیوست
هافبک آرژانتینی راهی سری آ شد.

یوونتوس و پاری سن ژرمن بر سر انتقال لیاندرو پاردس به توافق رسیدند.

طرفداری| با اعلام رسمی باشگاه پاری سن ژرمن، لیاندرو پاردس هافبک دفاعی ۲۸ ساله و آرژانتینی این تیم با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل، به یوونتوس پیوست‌. باشگاه ایتالیایی بند خرید اختیاری او را با رقم 15 میلیون یورو در اختیار خواهد داشت. این رقم با احتساب پاداش ها می تواند به 20 میلیون یورو برسد و تحت شرایط خاصی از کیفیت حضور پاردس در یوونتوس، قرارداد او می تواند اجباری شود. این بازیکن ۴۴ بازی برای آلبی سلسته انجام داده و ۴ گل ملی نیز در کارنامه دارد. پاردس سابقه بازی در سری آ و برای آاس رم و امپولی را در کارنامه دارد و در ژانویه ۲۰۱۹ با ۴۰ میلیون یورو از زنیت روسیه راهی پاری سن ژرمن شد و طی مدت زمان حضورش در پاریس، ۱۱۷ بازی برای این تیم انجام داد و آمار ۳ گل و ۱۰ پاس گل را به جای گذاشت. در روزهای گذشته، بیانکونری موفق به جذب آنخل دی ماریا نیز شده بود که با اتمام قراردادش با پاری سن ژرمن، به عنوان بازیکن آزاد در بازار موجود بود.

برچسب‌ها: یوونتوس لیاندرو پاردس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

41 Esteghlal Fc‌1401/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi