خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

لو گرائت: امیدوارم جایگاه پوگبا در تیم ملی، زیر سوال نرود

لو گرائت: امیدوارم جایگاه پوگبا در تیم ملی، زیر سوال نرود
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به ماجرای پل پوگبا و عواقب احتمالی آن برای تیم ملی فرانسه، واکنش نشان داده است

ماجرای پل پوگبا، به یکی از پر سر و صداترین اخبار این روز‌های فوتبال شده است. پس از انتظار ویدئوی برادرس ماتیاس که در آن وعده از افشاگری‌ها بزرگ درباره پل داده بود، کمپین پوگبا به سرعت در این‌باره اظهار نظر کردند تهدید و تلاش برای اخاذی سازمان یافته از این بازیکن را محکوم کردند.

مستر90 | حال نوئل لو گرائت رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به این موضوع واکنش نشان داده است. زمان زیادی تا برگزاری جام جهانی 2022 قطر نمانده و پوگبایی که اکنون به دلیل مصدومیت از میادین دور است باید با این ماجرا‌ نیز دست و پنجه نرم کند. این شرایط باعث نگرانی لو گرائت شده است. لوگرات در مصاحبه با رادیو مونته کارلو در این‌باره گفت:

این پرونده به تازگی باز شده است و تا جایی که می‌دانم، تاکنون کسی به دادگاه نرفته است و در این مرحله فقط شایعات وجود دارند. من پل را دوست دارم. امیدوارم جایگاه او در تیم ملی فرانسه، زیر سوال نرود.
گفتنی است تحقیقات در مورد این پرونده آغاز شده و انتظار می‌رود در این هفته شدت بیش‌تری به خود نیز بگیرند. فرانس اینفو در روز یک‌شنبه فاش کرد این گروه از پل پوگبا مبلغ 13 میلیون یورو را مطالبه کرده‌اند.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه پل پوگبا نوئل لو گرائت ماتیاس پوگبا جام جهانی 2022 قـطر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

72 Sporties_fa@1401/06/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi