خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار برزیل
اتحاد برزیل
5
22,417

آرم جدید کنفدراسیون فوتبال برزیل به احترام پله با سه قلب!

آرم جدید کنفدراسیون فوتبال برزیل به احترام پله با سه قلب!
کنفدراسیون فوتبال امریکای جنوبی در دوحه مراسمی را برای ادای احترام به پله منتشر کرد تا به اسطوره فوتبال برزیل که در بستر بیماری به سر می برد، روحیه بدهد.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو دومینگز رییس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به کنفدراسیون فوتبال برزیل پیشنهاد داد که برای ادای احترام به پله در لوگوی فدراسیون فوتبال برزیل که پنج ستاره وجود دارد، به جای سه تا از ستاره ها که مربوط به قهرمانی در سالهای 1958 ، 1962 و 1970 در جام جهانی است، قلب قرار بگیرد تا این گونه به شخصیت پله که یکی از ستارگان آن دوره بوده، ادای احترام شود.

دومینگز بیان کرد:" می خواهیم همه انرژی و حمایت خود را به سوی پله و خانواده اش بفرستیم و امیدوار باشیم که هر چه زودتر بهبود پیدا کند. پله یک نابغه بود و با او اولین شماره 10 متولد شد. بعد از آن بقیه شماره 10 ها از راه رسیدند و با او مقایسه شدند اما پله همیشه بی جایگزین خواهد بود. پله همیشه در قلب مردمی خواهد بود که عاشق فوتبال هستند. پله حالا در این جا با ما در جام جهانی حضور دارد. برای ادای احترام با او می خواهیم مراسمی را با حضور کنفدراسیون فوتبال برزیل برگزار کنیم و سه تا از پنج ستاره ارم آنها را به احترام پله تغییر بدهیم. پله تنها ستاره ایست که سه بار قهرمان جهان شده است."

برچسب‌ها: برزیلیها پله جام جهانی 2022

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

153 استقلال1قهرمان1401/09/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi